طهماسبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در دیدارباخانه کارگر استان: ما برای واحدهای صنعتی زمان می خریم تا خدای نکرده کارگری شغل خود را از دست ندهد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اعضای شورای مرکزی خانه کارگر استان دیدار و گفتگو کرد.

البرز گلستان/”علی اصغر طهماسبی” در این نشست طی سخنانی گفت: کارگران یکی از مظلوم ترین اقشار در کشور ما هستند و ما هرچه در توان داریم باید برای این زحمتکشان بکار ببندیم و نگاه ویژه ای به جامعه کارگری داشته باشیم.

رئیس کمیسیون کارگری استان یادآور شد: جلسات این کمیسیون بصورت ماهیانه جهت رفع مشکلات صنفی، مالی و کارگری واحدهای صنعتی و کارخانجات استان برگزار می شود.

وی اضافه کرد: متأسفانه برخی از کارخانجات استان بدلیل داشتن بدهی های انباشته به حالت نیمه تعطیل در آمده اند که ما سعی می کنیم در جلسات کمیسیون کارگری و مذاکره با سازمانهای طلبکار از واحدهای صنعتی، برای آنها زمان بخریم تا خدای نکرده کارگری شغل خود را از دست ندهد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه؛ بازگرداندن ثبات و آرامش به سازمان تأمین اجتماعی، ارتقا و بهبود معیشت بازنشستگان و افزایش دستمزد کارگران بالاتر از نرخ تورم را ازجمله کارهایی برشمرد که می‌توان از آنها، به عنوان نقاط قوت کارنامه دولت تدبیر و امید در این حوزه یاد کرد.

طهماسبی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر نقش دانشگاهها در کارآفرینی خاطرنشان کرد: تا زمانیکه تفکر پشت میز نشینی در جامعه ما حاکم باشد نمی توانیم ادعای توسعه یافتگی داشته باشیم.

وی افزود: برای رسیدن به توسعه پایدار باید کشاورزی ما از حالت سنتی خارج شده و در کنار کارخانجات ما صنایع تبدیلی وجود داشته باشد.

رئیس کمسیون کارگری استان در پایان اظهار کرد: بین دانشگاههای ما و جامعه صنعتی باید ارتباط تنگاتنگی وجود داشته باشد و هر دو گروه از ظرفیت یکدیگر نهایت استفاده را ببرند.

در این جلسه همچنین اعضای شورای مرکزی خانه کارگر استان نیز به بیان دیدگاهها و انتظارات خود، پیرامون جامعه کارگری استان پرداختند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۳:۴۷ ب.ظ

دیدگاه