نیک نیا مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان :بدلیل پاسخگو بودن و تعامل تمامی مجموعه تأمین اجتماعی استان ،نسبت به سایر استان ها کمترین شکایات را داشته

تخصص گرایی و نگاه کارشناسی و پیشگیرانه از اولویت های حراست سازمان تامین اجتماعی است.

البرز گلستان/معاون بیمه ای حراست سازمان تامین اجتماعی در جلسه تکریم و معارفه رئیس و کارشنلس ارشد حراست اداره کل تامین اجتماعی گلستان با بیان مطلب فوق گفت: حفظ حقوق مشتری، حفاظت پرسنلی، حفاظت اسناد، حفاظت فیزیکی و  IT  از جمله ارکان برنامه ای حراست تامین اجتماعی است.   احمدی افزود: داشتن علم و دانش و تعامل سازنده با مدیر و کارشناسان و افراد زیرمجموعه آنها و نیز پاسخگویی به مراجعان از دیگر ویژگی های یک مسئول حراست است.

وی خاطرنشان کرد: حراست باید با نگاه کارشناسی به شناسایی موانع و پیش بینی آنها بپردازد و برای رفع آنها راهکار ارائه دهد و در محور قانون با عمل به وظایف باعث امنیت روحی و روانی مجموعه و جامعه گردد.

وی عنوان کرد: ارتباط و تعامل با مدیران و کارشناسان و همفکری با آنان جهت تسهیل امور و رضایت مشتریان و نیز به روز کردن علم و داشته ها از دیگر مصادیق حراست موفق در عرصه سازمانی است و مسئولان حراست با پیش بینی های درست و شناسایی نقاط ضعف و قوت با دادن راهکارهای رفع موانع احتمالی مدیران را در تصمیم گیری ها یاری دهند.

معاون بیمه ای حراست سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: تامین اجتماعی اکنون حدود نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش خود دارد و بی شک با عمل به وظایف و پاسخگویی مناسب می توان امنیت معیشتی و عمومی جامعه را ارتقا داد. و این خود اثرگزاری بسیار بزرگی در رویداد ها و حضور مردم در صحنه های مختلف دارد.

مدیر کل حراست استان گلستان نیز گفت: رویکرد فعالیت حراست در هر مجموعه ای تسهیل کننده امور بوده و با روح امنیت جامعه هم خوانی دارد.

 واعظی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر امنیت پایدار در کشور و لزوم ارتقای بهره وری، حراست نیز در انتخاب مسئولان به این مقولات توجه خاصی دارد و شایسته سالاری و داشتن دانش و بینش سازگار با مجموعه را مد نظر قرار می دهد.

وی با بیان اینکه حراست مخزن اسرار است عنوان کرد: همفکری در جهت انجام فعالیت های ماندگار، تسهیل امور، توجه به سلامت محیطی ، اداری و روحی افراد، اخلاق محوری و قانون مداری از دیگر ویژگی های مسئولان حراست است و یقینا همفکری و تعاون با افراد مجموعه و جامعه باعث رشد ارزش ها و موفقیت بیشتر است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان گلستان نیز گفت: حضور میلیونی مردم در پای صندوق های رای و راهپیمایی های مختلف خود نشان از موفقیت این سازمان در عمل به تعهدات خود است.

علی اصغر نیک نیا افزود: این سازمان جایگاه ویژه ای در کشور دارد و بی شک مراقبت و پاسداری از آن کاری دشوار و سنگینی است که در حیطه وظایف حراست است و این همکاری همه افراد را می طلبد تا این حراست به خوبی به وظایف خود برسد.

وی خاطرنشان کرد: ویژگی های برجسته ای همچون تخصص، علم، تعهد، درایت و روشن بینی و روح همکاری و کار تیمی در نزد مسئول حراست تامین اجتماعی گلستان همچون مسئول سابق آن وجود دارد و امید است که همچنان حراست این اداره کل در عمل به وظایف خود در جهت رشد و تعالی سازمان و جامعه قدم های موثرتری را بردارد.

وی عنوان کرد: تمامی خادمان صادق در سنگر تأمین اجتماعی که رضایت خلق و خدا را در نظر می گیرند و حراست از اموال معنوی و مادی بیمه شدگان را وظیفه ذاتی خود می دانند، در راه خدا جهاد می کنند.

وی اظهار کرد: در بررسی های صورت گرفته نیز تأمین اجتماعی گلستان نسبت به سایر استان ها کمترین تعداد شکایات را داشته است و این خود دلیلی بر پاسخگو بودن و تعامل تمامی مجموعه از جمله حراست است.

این مدیر کل تصریح کرد: بخش حراست تأمین اجتماعی با توجه به نوع ساختار سازمانی آن و نوع خدمات رسانی و گستردگی چتر پوششی خود از اهمیت بالایی برخوردار است و امروزه که کشور در برابر هجمه های مختلف دشمنان قرار گرفته است و آنان برای دستیابی به اهداف شوم خود به هر بهانه ای چنگ می زنند، رعایت اصول حراستی و امنیتی در ناکامی آنان نقش مهمی دارد.

وی یادآور شد: بخش حراست هر سازمان نوعی مرجع است که نیروی انسانی سازمانی را می تواند هدایت کند بنابراین کارکنان حراست باید خود دارای شاخص ها و ویژگی های خاص آن باشند و از تعلقات دنیوی دست بکشند تا بتوانند وظیفه ذاتی و اصلی خود را در بهترین و والاترین صورت ممکن به انجام رسانند.

نیک نیا با بیان اینکه کارکنان تأمین اجتماعی گلستان از پاک ترین و شریف ترین کارکنان هستند از تمامی آنان خواست تا با عزمی جدی همچون گذشته با تفکر حراستی خود مدیریت جدید حراست آن اداره کل را هرچه بیشتر یاری رسانند.

گفتنی است علی اصغر جلالی که پیش تر رئیس و کارشناس ارشد مالی اداره کل بود به عنوان رئیس و کارشناس ارشد حراست معرفی و از زحمات عبدالرضا رجائی تقدیر گردید.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۷:۰۶ ب.ظ

دیدگاه