سرهنگ”علی‌اکبر جاویدان”فرمانده انتظامی گلستان : ناجا به سمت پلیس ایمانی حرکت می‌کند

البرز گلستان/به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”علی‌اکبر جاویدان”فرمانده انتظامی گلستان در چهارمین جلسه قرارگاه جهادی صیانت گفت: مهمترین عامل ارتقاء نیروی انسانی در نظام اسلامی، پایبندی به اعتقادات است.

وی ادامه داد: پلیس ایران پلیس اعتقادی و ایمانی است و تمامی موضوعات مطرح در این نیرو، متکی بر اصول اعتقادی است.

فرمانده انتظامی گلستان خاطرنشان کرد: پلیس که می‌خواهد احکام اسلامی را در جامعه جاری کند باید خود در مرحله اجرا درصد بالایی از این احکام را در دستورات عملی خود داشته باشد.

سرهنگ جاویدان تاکید کرد: تاکید بر اجرای دقیق قوانین و مقررات برای کارکنان نیروی انتظامی برای این است که این مسائل در زندگی مردم بسیار تاثیرگذار است و در زندگی فرد، تاثیر مستقیم دارد.

وی اضافه کرد: سلامت اداری و صیانت کارکنان، دو مولفه بسیار مهم در این راستا است و بنابراین باید بیشترین نظارت و کنترل در این راستا مورد توجه قرار گیرد.

جاویدان با بیان اینکه ما باید به این اعتقاد برسیم که ناظر اصلی بر رفتار و کردار ما، خداوند است گفت: حساسیت ماموریت‌های نیروی انتظامی می‌طلبد که فرماندهان و مدیران برای کارکنانشان الگوی عملی باشند و مدیران و فرماندهان باید آن چیزی را که از کارکنانشان انتظار دارند، پیش از آنها در عمل خود اجرا کنند.

فرمانده انتظامی استان گلستان تصریح کرد: در راستای سلامت اداری و پیشگیری از وقوع جرایم در نیروی انتظامی، اقدامات بسیار مهمی صورت گرفته است.

سرهنگ جاویدان ادامه داد: اینکه فرماندهی معظم کل قوا نیروی انتظامی را مجاهدان فی سبیل الله معرفی کرده‌اند یک افتخار بزرگ برای نیروی انتظامی است و حفظ این شایستگی برای کارکنان بسیار مهم‌تر است.

وی افزود: اقدامات و فعالیت‌های نیروی انتظامی در راستای ایجاد و ارتقاء سلامت اداری به سمت و سویی رفت که این نیرو به واقع شایسته این اطلاق باشد.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: ناجا به سمت پلیس ایمانی حرکت می‌کند و نمونه آن موفقیت‌های نیروی انتظامی و کارکنان آنها در عرصه‌های قرآنی است./

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۹:۰۲ ب.ظ

دیدگاه