مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خبردادکردکوی برنده المپیاد استانی طرح ملی دادرس در گلستان شد

البرز گلستان/به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ دکتر احمدی با اعلام این خبر گفت: در این مرحله تعداد ۱۵۴ نفر از اعضای دختر تیم های برتر مرحله شهرستانی در قالب ۱۱ تیم مجزا در این دوره از المپیاد شرکت نمودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در ادامه  افزود: تیم شهرستان های کردکوی، گرگان و بندرترکمن به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم این دوره از المپیاد را از آن خود کرده اند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: باتوجه به ارزشیابی اخلاقی، رفتاری و نظم تیم های حاضر در المپیاد از لحظه حضور در محل برگزاری تا پایان؛ تیم شهرستان کلاله به عنوان تیم اخلاق برگزیده و با اهدای هدایا از اعضای تیم و سرپرستان تقدیر شد.

گفتنی است که دومین روز از چهارمین المپیاد استانی دادرس گلستان با مشارکت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان با حضور١٣ تیم اعضای پسر; روز چهارشنبه ۲۳ تیرماه در اردوگاه کشوری مرحوم امیر محمد قاسمی دلند جمعیت هلال احمر گلستان پیگیری خواهد شد.

 

با مشارکت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گلستان با حضور١٣ تیم اعضای پسر؛ روز چهارشنبه ۲۳ تیرماه در اردوگاه کشوری مرحوم امیرمحمد قاسمی دلند جمعیت هلال احمر گلستان پیگیری خواهد شد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۴:۳۹ ب.ظ

دیدگاه