بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت گلستان در نشست خبری با رسانه استان:بیماران کلیوی با معرفی نامه مجمع خیرین سلامت مبلغ ۴میلیون تومان وام ۴درصد و ۴میلیون تومان بلاعوض می گیرند

البرز گلستان/علی بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت گلستان  امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: با کمک یکی از خیرین مقیم خارج از کشور پروژه‎ای با بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان گلستان در حال انجام است.

وی اظهار کرد: موسسه خیریه محمد رسول الله، زنجیره امید و مرکز حمایت از بیماران سرطانی در شهرستان گنبدکاووس وجود دارند که با خیرین سلامت استان گلستان همکاری می‎کنند.

وی تصریح کرد: عواض ناشی از سوختگی و پیوندهای پوستی و ناهنجاری‎های مادرزادی را زیر ۱۸ سال توسط مجمع خیرین در استان گلستان به موسئسه محمد رسول الله(ص) معرفی شده و به صورت رایگان خدمات درمانی به این بیماران ارائه می‎شوند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گلستان با بیان اینکه زنجیره امید گنبد درمان بیماران کلیوی را بر عهده دارد، ابراز داشت: بیماران می‎بایست کلیه پیوندی را خود پیدا کنند و این موسسه خیریه با پرداخت ۴ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۴ میلیون تسهیلات وام با بهره ۴ درصد و پرداخت هزینه‎های جانبی درمانی این بیماران را به بیمارستان تهران معرفی می‎کنند.

بزرگمهر یادآور شد: موسسه خیریه بیماران سرطانی نیز اخیرا در استان گلستان راه‎اندازی شده است

وی افزود: مردم خیر استان گلستان در حوزه خیرین سلامت  ۲۳ میلیارد تومان تا کنون کمک کردند.

وی تصریح کرد: در شهرستان کلاله یک طبقه از فاز دوم بیمارستان، توسط یکی از خیرین حوزه سلامت با بیش از ۴ میلیارد تومان هزینه در حال ورودبه چرخه خدمت می باشد.

مدیر عامل خیرین سلامت گلستان افزود: در شهرستان گالیکش نیز یکی از خیرین مقیم تهران مرکز جامع سلامت را با سرمایه ۶۰۰ میلیون تومان احداث کرد و در شهرستان آزادشهر برادران قوانلو با اختصاص ۳۰۰ میلیون تومان برای خرید آمبولانس و تخت اطاق عمل مبادرت کردند.

به گفته بزرگمهر؛ یکی از خیرین مرکز بهداشت و درمان نیز زمینی خریداری کرد که ساخت پروژه با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی گلستان انجام و در هفته دولت تحویل مرکز بهداشت می‎شود.

وی بیان داشت: در الغدیر گرگان زمینی از سال ۱۳۶۴ در اختیار مرکز بهداشت بود که یکی از خیرین تقبل کرد تا مرکز را در چهار طبقه بسازد که یک طبقه آن اختصاص به مرکز بهداشت، یک طبقه اورژانس ۱۱۵، یک طبقه آزمایشگاه و یک طبقه مرکز مشاوره خواهد شد.

مدیر عامل خیرین سلامت گلستان گفت: با کمک  خیرین در شهرستان آق‎قلابزودی یک مرکز دیالیز و درمانگاه فوق تخصصی با سرمایه بیش از یک میلیارد تومان در محوطه بیمارستان آل‎جلیل راه‎اندازی می شود.

بزرگمهر افزود: در سیمین‎شهر یک مرکز تخصصی با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی به همت خیرین در حال ساخت است در بندرترکمن نیز یک پایگاه درمانی با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در حال پیگیری است و یک مرکز دیالیز با بیش از ۷۰ درصد رشد فیزیکی در حال انجام است.

وی بیان داشت: یک خیر مقیم خارج از استان گلستان سه خانه بهداشت در سرکلاته، رادکان و شاهکوه سفلی را وارد چرخه خدمت بهداشت و درمان استان کرده است.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۳:۴۱ ب.ظ

دیدگاه