آیت‌الله نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه گرگان:باید فریاد همه امت اسلامی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین بلند شود

البرز گلستان/آیت‌الله  نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گرگان اظهار داشت: روز قدس اهمیت راهبردی برای جهان اسلام دارد برای همین هر ساله باشکوه‌تر از سال پیش برگزار می‌شود و فریاد تمام مسلمانان جهان امروز بر سر این غده سرطانی بلند شده و تلاش می‌کنیم تا فلسطین از دست غاصبان نجات پیدا کند. بهترین راه نابودی اسرائیل نیز راهپیمایی و تظاهرات علیه آن‌ها است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان تصریح کرد: ۶۰ سال است که این غده سرطانی در منطقه غرب آسیا کاشته شده و هرچه می‌توانستند جنایت کردند و جنگ و ویرانی و قتل به راه انداختند.

آیت‌الله نورمفیدی با بیان اینکه یکی از روش‌های خداوند مهلت دادن است، افزود: امیدواریم با مقاومتی که در منطقه به وجود آمده، فلسطین پیروز خواهد شد و اسرائیل که جزو قدرتمندترین ارتش‌های جهان است نتوانست در مقابل ملت فلسطین پیروز شود و فلسطین نیز با دست خالی اسرائیل را به زانو درآورد.

وی تصریح کرد: باید فریاد همه امت اسلامی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین بلند شود و باید این طنین در جو و فضای عالم به گردش در بیاد و براساس وعده الهی منتظر هستیم تا رژیم غاصب اسرائیل را از روی زمین نابود شود تا مردم مظلوم فلسطین بتوانند در آرامش و آسایش زندگی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان گفت: خداوند در قرآن کریم به مسلمانان اعلام کرده که برای حمایت از مظلوم همیشه آماده باشید و شرکت در راهپیمایی روز قدس نیز بالاترین فضیلت ماه رمضان بود و کمال و امتیازی را که از شرکت در روز قدس و ماه رمضان بدست می‌آوریم را باید حفظ کنیم.

آیت‌الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: روز ۱۲ تیرماه روزی است که ناوگان آمریکایی به سمت هواپیمای ایرانی حمله می‌کند و ۲۹۸ نفر را از بین می‌برد و آمریکا شعار حقوق بشر را می‌دهد اما به یمن حمله کند و عاقبت آمریکا نیز مثل رژیم فرعون خواهد بود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۲ ق.ظ

دیدگاه