اصغری معاون نظارت ، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان ازفراخوان جذب ناظران افتخاری در سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خبر داد

فراخوان جذب ناظران افتخاری در سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان
معاون نظارت ، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان ، از فراخوان جذب ناظران افتخاری در این سازمان خبر داد .
به گزارش البرز گلستان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان گلستان ، علی اصغر اصغری با بیان این که مشارکت و نظارت مردم، یکی از مولفه‌های اصلی و کلیدی توسعه اقتصادی بوده و فرآیندی است که فعالیت‌ها و برنامه‌های دولتی را به صورت معنی‌دار به شهروندان پیوند می‌دهد ، گفت: در راستای اجرای سیاست های سازمان حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و حسب ضرورت استفاده از ظرفیت نیروهای متعهد مردمی در شناسایی و کشف و معرفی تخلفات اقتصادی ، سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان درجهت تقویت گسترده نیروهای مردمی که آمادگی همکاری با این سازمان را در قالب نیروهای نظارتی دارند برنامه ریزی نموده است .
وی افزود : از اینرو سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، از اقشار مختلف جامعه اعم از زنان ، دانشجویان ، طلاب ، بازرسان …. که براساس علاقه و تعهد اجمالی آمادگی دارند تا در راستای سیاستهای سازمان حمایت بصورت افتخاری با این سازمان همکاری داشته باشند دعوت به همکاری می نماید .
اصغری گفت: افراد علاقمند میتوانند در مرحله اول از تاریخ پانزدهم لغایت سی ام آبان ماه سالجاری مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی و شهرستان محل سکونت و شماره تلفن خود را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۷۱۱۲۲۲۲۹۴ ارسال تا پس از طی مراحل قانونی با آنان تماس گرفته شود و بعد از طی دوره های آموزشی زمینه تداوم همکاریهای نظارتی با ایشان فراهم آید .
وی گفت : ناظران افتخاری افراد واجد شرایطی هستند که بعد از ثبت‌نام در سامانه‌ای به همین نام تحت شرایط و ضوابطی از طرف سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان در زمینه نظارت بر عملکرد و رفتار واحدهای صنفی، رصد بازار، ارزیابی شرایط بازار و بررسی مشکلات و نارسایی‌های آن، بازرسان و ستاد‌های خبری سازمان‌های یادشده را در احقاق حقوق شهروندان یاری می‌دهند.
وی هدف از اجرای طرح ناظران افتخاری را افزایش میزان رصد بازار درباره تخلف‌های بیان شده در قانون نظام صنفی با همکاری نخبگان، سالم‌سازی فضای کسب و کار، هدفمند شدن اقدامات ناظران در برخورد با تخلفات صنفی، ناامن شدن فضای بازار برای متخلفان و سودجویان، ایجاد امنیت و آرامش برای واحدهای صنفی درست کار و توسعه مشارکت مردمی در نظارت بر بازار ، بیان نمود.
معاون نظارت ، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان گفت : همکاری های فیما بین سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان و افراد تایید صلاحیت شده بصورت افتخاری بوده و این رابطه هیچ گونه تعهد مالی و استخدامی را برای افراد به همراه نخواهد داشت.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۷:۵۹ ق.ظ

دیدگاه