مهاجرمدیرکل محیط زیست گلستان خبرداد:نامگذاری نخستین روز از هفته محیط زیست به نام «طبیعت هنر و رسانه»

البرز گلستان/اسماعیل مهاجرمدیرکل محیط زیست گلستان ،به تشریح برنامه های این سازمان در هفته محیط زیست پرداخت و اظهار کرد: نخستین روز از هفته محیط زیست به نام «طبیعت هنر و رسانه» نام گذاری شده است و قرار است در این روز کارکنان و فعالان حوزه محیط زیست ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گلستان، خون خود را اهدا کنند. همچنین جشنواره شعر و طبیعت نیز با همکاری ارشاد گرگان در این روز برگزار خواهد شد.

مدیرکل محیط زیست گلستان در توضیح برنانمه های روز دوم هفته محیط زیست، نام این روز را «طبیعت و سرمایه های اجتماعی» عنوان کرد و گفت: همایش شهروند دوستدار محیط زیست در قالب گردهمایی تشکل های محیط زیستی در روز دوشنبه ۱۷ خرداد برگزار می شود.

مهاجر عنوان روز سوم را «طبیعت و صنعت» اعلام کرد و ادامه داد: در این روز هم اندیشی با صاحبان صنابع با حضور معاون عمرانی استاندار و با مشارکت صنعت معدن و اتاق بازرگانی برگزار می شود.

وی با بیان این که روز چهارم هفته محیط زیست با عنوان «طبیعت و حقوق محیط زیست» نام گذاری شده و هم اندیشی قضات و وکلای محیط زیست در این روز برگزار خواهد شد، گفت: پنجشنبه ۲۰ خرداد با عنوان «طبیعت و محیط زیست شهری و روستایی» نام گذاری شده است و در این روز ضمن حضور در مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدا، گردهمایی دهیاران، شوراهای اسلامی و تشکل ها برگزار خواهد شد.

وی در توضیح برنامه های روز ششم هم گفت: جمعه ۲۱ خرداد روز «طبیعت و خانواده» نامگذاری شده و حضور در نماز جمعه و برگزاری جشن برای خانواده کارکنان و بازنشستگان در این روز انجام شود می شود.

مهاجر اضافه کرد: عنوان روز شنبه ۲۳ خرداد، «طبیعت و پژوهش» است و در این روز با حضور اساتید دانشگاه و صاحبنظران هم اندیشی فرهیختگان و متخصصین محیط زیست برگزار می شود.

وی از برگزاری جشن ویژه برای خانواده کارکنان پارک ملی گلستان در آخرین روز از هفته محیط زیست خبرداد

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۷ ب.ظ

دیدگاه