ملاقات حضوری جانشین و مشاور مدیرکل بهزیستی گلستان با جامعه هدف در قالب اردوی جهادی میز خدمت درروستای محروم حاجی آباد دشت شهرستان کردکوی

 

‍ ?️برگزاری جلسه ملاقات حضوری با جامعه هدف در قالب اردوی جهادی میز خدمت با حضور جانشین و مشاور مدیرکل بهزیستی گلستان ?️

  1. به گزارش البرز گلستان دوشنبه مورخ ۲۶ شهریورماه ۱۳۹۷ جانشین و مشاور مدیرکل بهزیستی گلستان باتفاق جمعی از مدیران و مسئولین دستگاههای اجرایی با حضور در روستای حاجی آباد دشت از توابع شهرستان کردکوی،با مردم شریف این روستا بصورت چهره به چهره دیدار و مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی و پیگیری قرار دادند.
    میرفندرسکی_جانشین و مشاور مدیرکل بهزیستی گلستان _ در باره ی این اقدام گفت: با توجه به رویکرد نوین دولت تدبیر و امید در خصوص ارائه خدمات مبتنی بر میز خدمت،برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته و دیدار و گفتگو با ولی نعمتان جامعه ،می تواند نقشی اساسی در ایجاد همبستگی اجتماعی،وفاق و جذب سرمایه های اجتماعی ایفا نماید. وی در خصوص اقدامات بهزیستی گلستان در اردوی جهادی مذکور و دستاوردهای آن گفت: با توجه به نیازمندی مددجویان بهزیستی در روستای هدف، مقادیر قابل توجهی لوازم التحریر بین خانواده های نیازمند دارای دانش آموز توزیع و نسبت به تامین اقلام کمک توانبخشی برای برخی دیگر از مددجویان دستورات لازم صادر گردید.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۶:۱۸ ب.ظ

دیدگاه