جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان در شورای هماهنگی تعاون وکار و رفاه امور اجتماعی ازملاقات عمومی جهت رفع مشکلات بازنشستگان صندوق در همه روزهای کاری خبرداد

البرز گلستان/ چهارمین جلسه شورای هماهنگی تعاون و کار و رفاه امور اجتماعی گلستان با حضور ربیعی معاون استاندار مازندرانی مدیر کل تعاون و کار استان جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان و غفاری مدیر کل بهزیستی و تیراندار مدیر کل فنی حرفه ای استان و جمعی از مدیران این دستگاه در خانه امید صندوق بازنشستگی استان گلستان برگزار گردید. جعفری مدیر صندوق بازنشستگی ضمن اهمیت مادی و معنوی جایگاه بازنشسگان در جامعه از بازنشستگان به عنوان سمبل تجربه که می توانند در اختیار مدیران جوان بگذارند نام برد .

جعفری از برنامه های انجام شده توسط صندوق بازنشستگی استان نشست با نمایندگان مجلس درراستای تعامل با نمایندگان جهت حل مشکلات کشوری و استانی بازنشستگان کشوری نام برد .

مدیر صندوق بازنشستگی گلستان همچنین افزود: یکی از برنامه خاص این صندوق اجرای جشنواره ورزشی بازنشستگان استان بوده است که با توجه به تجربه اول آن در استان ولی خوشبختانه با همکاری تیم کار گروه توانسته است برنامه های خوبی را در سطح استان به نمایش بگذرد که به نوعی مورد توجه مرکز نیز واقع شده است.

وی همچنین ازامضاء تفاهنامه با ادارات کل فنی حرفه ای و تعاون کار را از برنامه های اجرای این صندو ق در راستای آموزش و مهارت آموزی بازنشستگان و فرزندان آنان خبرداد. که پس از کسب مهارت از سوی فنی و حرفه ای (اخذ مهارت)و معرفی صندوق بازنشستگی  به صندوق کار آفرینی امید جهت اخذ وام  بابت اشتغال فرزندان بازنشسته در جهت کمک حمایت مادی و معنوی خانواده بازنشسته معرفی می شود.

جعفری همچنین اظهارکرد : با توجه به عزت و کرامت بازنشستگان عزیز و اینکه بخشنامه ملاقات عمومی  با مدیران در روز سه شنبه هر هفته انجام می گردد . ولی ما به جهت حفظ شان این عزیزان در ایام کاری جهت شنیدن و رفع مشکلات بازنشستگان عزیز ملاقاتهای عمومی از سراسر استان داریم  و این جزء افتخارت ما می باشد.

توضییح اینکه در ابتدای نشست گزارش عملکرد صندوق بازنشستگی یکساله در قالب کلیپ تصویری  به سمع و نظر اعضای شورای هماهنگی استان رسانده شد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱:۱۰ ب.ظ

دیدگاه