ربیعی، معاون استانداری گلستان:با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی، اجرای پروژه های پرورش ماهی در قفس با آب دریا می تواند ظرفیت های زیادی را شکوفا کند

البرز گلستان/مهندس محمود ربیعی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان در نشست هماهنگی پرورش ماهی در قفس گفت: با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی، اجرای پروژه هایی مانند پرورش ماهی در قفس با آب دریا می تواند ظرفیت های زیادی را شکوفا کند.

 وی افزود: آب و خاک، سواحل و نیروی کار متخصص و ارزان قیمت در منطقه وجود دارد و با روحیه جهادی مسئولان، این پروژه اجرا و منطقه دچار تحول در زمینه اقتصادی خواهد شد.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خاطرنشان کرد: قرار بود در سال گذشته هزار تن پرورش ماهی در استان داشته باشیم و برای امسال و سال آینده نیز این میزان تا ۳ هزارتن پیش بینی شد، اما هنوز کاری انجام نشده است.

 وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت هایی که در خلیج گرگان وجود دارد باید کارهای بیشتری را انجام داد و البته لازمه آن سرعت بخشیدن به فعالیت هاست.

ربیعی گفت: دستگاه های متولی برای صدور مجوزها باید همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند و در صورتی که مسئله ای وجود داشت، رایزنی کرده و آن را حل نمایند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم طی چند ماه آینده کار را در نقاط مشخص شده آغاز کنیم و برنامه پیش بینی شده را محقق نماییم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۹:۰۵ ق.ظ

دیدگاه