پیشقدم رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دبیر شورای فنی گلستان:حمایت از مهندسان بومی زمینه بهبود فضای ساخت و ساز را فراهم می آورد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دبیر شورای فنی استان، در ششمین جلسه این شورا با اشاره به ظرفیت های موجود در گلستان، اظهار کرد: حمایت از مهندسان بومی زمینه بهبود فضای ساخت و ساز را فراهم می آورد و می توان از این طریق آبادانی بیش از پیش  شهرهای استان را رقم زد.

البرز گلستان به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان، مهندس حسین پیشقدم چهارشنبه ۹ اسفند در شورای فنی استان با حضور مهندس غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، تصریح کرد: مدیران دستگاهها باید بر کیفیت اجرای پروژه های تحت مدیریت خود تاکید کنند و از ظرفیت های شورای فنی در این مسیر بهره گیرند.

وی به برخی موضوعات مدنظر جامعه پیمانکاران استان و درخواستهای آنها از دستگاههای اجرایی استان اشاره کرد و افزود:  تمامی مدیران دستگاههای اجرایی باید با توجه به مشکلات و شرایط حال حاضر اعتبارات پروژه های عمرانی، با ایجاد فضای تعامل دوسویه و ایجاد فرصت برای این جامعه جهت ارائه نظرات و بیان مشکلات صنفی خود، موجبات حسن اجرای عملیات و بهبود وضعیت موجود را رقم بزنند.

لازم به ذکر است در این جلسه طرح انجام ممیزی وضعیت مناسب سازی و دسترس پذیری ساختمان ها و فضاهای عمومی برای اقشار ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

در ششمین جلسه شورای فنی استان پیشنهاد امتیاز ارزیابی مناسب از منظر بومی و غیربومی برای مشاوران استانی ارائه شد و همچنین تصمیم گیری در خصوص استفاده از بخاری های هرمتیک در برخی مدارس استان و نیز تصمیم گیری در خصوص مبلغ پیش پرداخت در قراردادهای سرجمع مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است در ابتدای این جلسه مهندس کلانتری رئیس گروه نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دبیر کارگروه پیمان و ضوابط فنی شورا گزارشی از آخرین اقدامات و مصوبات شورا ارائه کرد.

محمد یزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱:۴۰ ب.ظ

دیدگاه