افتخاری مدیرشرکت نفت گلستان دردیدارمدیران شرکتهای حمل ونقل ورانندگان نفتکش :حمل و نقل بعنوان یکی از بارزترین محورهای توسعه درکشور، خاصه درچرخه تاثیرگذار و راهبردی سوخترسانی

باحضور مدیر شرکت نفت گلستان برگزار شد:نشست صمیمانه به مدیران شرکتهای حمل و نقل و رانندگان نفتکش

البرز گلستان با هدف تقویت و تحکیم روابط و بررسی راهکارهای مقابله با موج کاذب براه انداخته بدخواهان نظام، نشست مشترک و صمیمانه ای در محل پارکینگ ناوگان حمل و نقل و باحضور مدعوین و مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان برگزار و همگان بیش از پیش به واجب موکد (همدلی و همکاری) تاکید و توصیه نمودند.

به گزارش روابط عمومی منطقه گلستان، این جلسه با سخنان عیسی افتخاری، مدیر منطقه پیرامون نقش حمل و نقل بعنوان یکی از بارزترین محورهای توسعه در کشور، خاصه در چرخه تاثیرگذار و راهبردی سوخترسانی اشاره و باذکر خاطراتی از دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، آنان را همچون جهادگران جبهه حق و مردانی برای تمامی فصول توصیف و از خدمات ارزشمند و حرکت بخش آنان قدردانی و اهتمام شرکت را در رفع دایمی مشکلات مقطعی با بیان اقدامات انجام شده و در پیش رو، آینده ای روشن را مژده و نوید داد.

در ادامه این جلسه، نماینده سازمان حمل و نقل و پایانه های استان گلستان درخصوص تامین و تهیه بسته های حمایتی مانند لاستیک و… سخنانی مطرح نمود.

در خاتمه نیز مدیران شرکتهای حمل و نقل فراورده های نفتی استان نیز اعلام نمودند که با صلابت همچون کوه،حامی شرکت ملی پخش و منافع آن بوده و همچون گذشته همکاری و همراهی خواهند نمود.

گفتنی است در این جلسه مدیر منطقه، معاونین، مسوولین واحدهای ستادی و عملیاتی ،نماینده سازمان حمل و نقل و پایانه های استان، مدیران شرکتهای حمل فراورده های نفتی و تعدادی از رانندگان نفتکش حضور داشتند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲:۳۲ ب.ظ

دیدگاه