نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در مراسم گرامیداشت حادثه یاک ۴۰:ضرورت عدالت حکم می‌کند که به استان گلستان بیش از گذشته رسیدگی کنیم.

البرز گلستان/ نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در مراسم گرامیداشت یادوخاطره نمایندگان فقید استان گلستان در حادثه یاک ۴۰ ‌با اشاره به نمایندگان فقید استان گلستان اظهار داشت: انسان‌های شریفی در آن غروب غم‌انگیز سقوط یاک ۴۰ از دست رفتند و این یک نشانه و آیت است که شما هنوز به یاد نمایندگان خود هستید و مردم پاسخ خدمت را با عواطف و قدردانی در همین دنیا می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه حادثه هوایی یاک ۴۰ یکی از غم‌انگیزترین خبرهایی بود که شنیدم و آن‌روز، روز غم‌انگیزی بود، گفت: باید از آموزه‌های الهی درس بگیریم و برای رسیدن به اهداف تلاش کنیم، اعتقاد ستون  و لایه‌های متفاوتی دارد.

نوبخت اظهار کرد: دولتمردان، قوه مقننه و همه ما و شما در حال آزمایش هستیم و همه این خدمت‌ها کوتاه است.

وی گفت: در شرایطی خدمت دولت را آغاز کردیم که مردم ایران که در حلقه محاصره و تحریم همه‌جانبه بودند و رشد اقتصادی منفی ۶٫۸ درصد و نرخ تورم بالای ۴۰ درصد داشتیم.

معاون رئیس جمهور اظهار کرد: نخستین اقدام دولت باید  برداشتن این مانع و کاهش تورم می‌بود که امروز در شرایطی هستیم که زنجیرهای سنگین تحریم شکسته شده و باید بتوانیم نسبت به بهبود وضعیت جامعه تلاش کنیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور افزود: سفر امروز به استان برای پیگیر مصوبات سفر رئیس جمهور بود، که باید برای افزایش اشتغال گام برداریم.

نوبخت افزود: در عرصه کشاورزی هم نیاز به حمایت است و گندم‌کاران نمی‌توانند گندم خود را با نرخ گندم وارداتی بفروشند، در سال گذشته ۵ هزار میلیارد تومان برای گندم یارانه گذاشتیم و امسال بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان یارانه برای سیب‌زمینی و … اختصاص می‌یابد.

وی گفت: خدمتگزاران دولت هم‌اکنون در حالی آزمایش می‌شوند که درآمد ۱۱۸ میلیارد دلاری قبل، به کمتر از ۱۸ هزار میلیارد دلار رسیده و با یک پنجم بودجه قبل دولت را اداره می‌کنیم.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تصریح کرد: ضرورت عدالت حکم می‌کند که به استان گلستان بیش از گذشته رسیدگی کنیم.

وی با بیان اینکه ۱۶ هزار میلیارد تومان تسهیلات به ۷ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در کشور پرداخت می‌شود، افزود: واحدهای تولیدی نزدیک به تکمیل یا نیاز به سرمایه در گردش یا نیمه فعال در کشور شناسایی شدند که بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ واحد هستند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۴:۲۴ ق.ظ

دیدگاه