اطلاعیه دعوت صندوق بازنشسگی کشوری استان گلستان ازملت شریف استان و بازنشستگان به حضور درراهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

البرز گلستان/ از سوی صندوق بازنشستگی استان گلستان جهت حضور حداکثری ملت شریف ایران خصوصا بازنشستگان بزرگ و پیشکسوت که با حضورشان بوی عصر انقلاب استشمام می شود صادر شد.

متن این اطلاعیه  به شرح زیر می باشد:

بهمن سرآغاز پیروزی ملت ایران بر مستکبران و غارتگران، سالروز برچیده شدن دستگاه ستمگری طاغوتیان و برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی بر کشور و ملت بزرگ ایران مبارک باد.
۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به برکت وجود رهبری بی بدیل امام راحل (ره) و همدلی و رشادتهای مردم آزادیخواه و انقلابی ایران بزرگ و با یاری قادر متعال، پرده متکی به زر و زور استکبار جهانی و سرسپرده های داخلی آنان از کشورمان رخت بربست و چهره دلنشین «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تلالو یافت .
از آن زمان تا کنون نیز به یمن حمایت و همراهی ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی از این نظام مقدس، پرچم صلابت و بزرگی ایران در سایه توجهات ولی عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای، برافراشته و استوار مانده است.

بی شک ایستادگی و همراهی های ملت ایران در دوران تحریم های خصمانه علیه کشورمان هیچ گاه از تاریخ حیات طیبه انقلاب فراموش نخواهد شد و همین ایستادگی مردم و حمایت مقام معظم رهبری از دولت  بود که منجر به پیروزی تیم مقتدر دیپلماسی کشورمان در مساله هسته ای ایران و به ثمر نشستن برجام شد ودیوار تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، پس از ۱۲ سال فرو ریخت و دل همه ایرانیان و دوستداران انقلاب را شاد کرد.

اکنون با قرار گرفتن در سی و هفتمین سالروز پیروزی تاریخی ِ ملت ایران،صندوق بازنشستگی استان گلستان  ضمن گرامیداشت این ایام خجسته و یاد ِ امام عظیم الشان و شهدای انقلاب، از آحاد مردم شریف و بزرگ استان و خصوصا پیشکوتان و بازنشستگان عزیز که بی شک نقش مهمی در آفرینش این حماسه داشته اند برای حضور پررنگ و باشکوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و پشتیبانی از نظام و آرمانهای انقلاب و به نمایش گذاشتن اقتدار ملت در حمایت از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دیدگان جهانیان دعوت به عمل می آورد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۵:۲۷ ب.ظ

دیدگاه