جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان خبرداد:تقسیط سفرهای بازنشستگان کشوری با همکاری عاملان ذیحساب استان صورت می گیرد

جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان :بازنشستگان بااستفاده از تخفیفات ویژه از ظرفیت  سفرهای اقساطی بهره مند می شوند

البرز گلستان/اوّلین جلسه مشترک جعفری مدیر  صندوق بازنشستگی کشوری استان گلستان با  طبرسا مدیر کل دارائی و امامی معاون هزینه و ذیحسابان استان در راستای تقسیط کردن سفرهای مسافرتی بازنشستگان کشوری در قالب سفر کارت ملی در محل هتل جهانگردی گرگان برگزار گردید.

در این نشست ابتدا جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان ضمن تجلیل از مقام شامخ بازنشستگان با داشتن ظرفیت بالای  تجربه که این ظرفیت می تواند به توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی جامعه با بهره گیری از تجارب این بزرگان کمک کند افزود: با برگزاری این گونه جلسات ما بدنبال عدالت اجتماعی برای بازنشستگان عزیز در راستای استفاده از سفرهای داخلی وزیارتی و خارجی با استفاده از هتل های ایرانگردی و جهانگردی و داشتن سفر کارت ملی هستیم که علاوه بر استفاده از تخفیفات ویژه برای این عزیزان از ظرفیت  سفرهای اقساطی بهره مند شوند.

وی در ادامه یکی از مشکلات اینگونه سفرها را عدم هماهنگی بین مدیران دستگاهها و عاملان ذیحساب در راستای نحوه پرداخت تقسیط از طریق کسر از حقوق بازنشسگان اعلام کرده است .

جعفری افزود در این نشست که با حضور طبرسا مدیر کل دارائی استان و معاون وی و عاملان ذیحساب استان برگزار گردید مقرر شده است که عاملان ذیحساب استان در صورت در خواست کتبی بازنشستگان عزیز و هماهنگی نماینده سفر کارت ملی که درخانه امید استان مستقر می باشد مراحل کسر از حقوق ایشان در راستای این سفرها انجام گردد.

در این نشست طبرسا مدیر کل دارائی استان ضمن تمجید از مدیریت خوب جعفری مدیر صندوق بازنشستگی کشوری گلستان  از زحمات بازنشستگان عزیز استان در طول سالهای خدمت قدر دانی کردو اظهار کرد: هر خدماتی که برای این بزرگان انجام شود جزء وطیفه ما می باشد.

وی افزود: ما تلاش می کنیم که در خدمت بازنشستگان عزیز و سازمان بازنشستگی باشیم.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۸:۵۱ ب.ظ

دیدگاه