مهندس مروتی معاون عمرانی استاندار گلستان درهمایش مدیران کل دفاتر فنی استانداری‌های سراسر کشور: یکی ازچالشهای دفاتر فنی عدم عضویت در شورای فنی می باشد

البرز گلستان/همایش مدیران کل دفاتر فنی استانداری‌های سراسر کشور با حضوراستاندار گلستان، هوشنگ خندان‌دل معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، مدیرکل دفتر فنی وزارت کشور، مدیرکل ترافیک وزارت کشور،‌ مدیران کل دفاتر فنی استانداری‌های سراسر کشور و مهندس مروتی معاون استاندار ومدیران حوزه عمرانی استانداری گلستان بر گزا رگردید.

مهندس مروتی در این همایش اظهار کرد:بالغ بر۲۰۰۰پرژه در استان وجود دارد و نیازمند برنامه ریزی و اتمام پروژه خصوصا پروژه ها اثر گذار است.

وی سپس در باره چالشهای پیش رو دفاتر فنی اعلام کرد:یکی ازچالش دفاتر فنی عدم عضویت در شورای فنی است .

معاون عمرانی استاندار گلستان ادامه داد:مدیر کل دفتر فنی مثل یک کارشناس ستادی است و حق رای ندارد.

وی افزود: اکثر اتفاقات در سطح استان جلوی در استانداری حل می شود و اوّلین مسئول که اعزام می شود مدیر کل دفتر فنی می باشد.

مهندس مروتی تصریح کرد:دفاتر فنی در مدیریت بحران عضو هستند ولی حق رای ندارند  و فرمی نیست که از آنان امضاء نگیرند

وی ضمن درخواست از  مدیران کشوری جهت حمایت از دفاتر فنی تاکید کرد:دفاتر فنی از نظر امکانات رفاهی محروم هستند و جهت سرکشی به پروژه هاکمترین خودرو در اختیار دفاتر فنی است

معاون عمرانی استاندار گلستان افزود:سرانه شهرهای بزرگ با شهرهای کوچک متفاوت است در شهرها عدالت واقعی وجود ندارد و توسعه مناسب ندارد .

مروتی اظهار کرد: متاسفانه وجود افراد غیر کارشناس در مبحث ماده ۱۰۰ در گذشته، موجب اظهارات و عملکردهایی غیرکارشناسی و غیر فنی شد و حتی مشکلاتی را برای برخی از مناطق کشور ایجاد کرد که خوشبختانه اکنون این روند اصلاح شده است.

وی در خاتمه از معاون عمرانی وزیر کشور درخواست کرد که توزیع امکانات واعتبارات شهرداریهای را به معاونت عمرانی استانداریها بسپارند.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۵:۳۸ ب.ظ

دیدگاه