سردارحسینی جانشین فرمانده سپاه نینوا در یادواره شهدای شهرک فرهنگیان کردکوی:یادواره های شهدا میقاتی است که در آن نسل تمدن ساز انقلاب اسلامی خود را به بستر تعالی معنوی و پیوند با شهدا گره می زنند

کدخبر:۷۴۳۳۷

البرز گلستان/سرتیپ دوم پاسدار سید موسی حسینی جانشین فرمانده سپاه نینوا در یادواره شهدای منتسب به ساکنین شهرک فرهنگیان کردکوی گفت : یادواره های شهدا میقاتی است که در آن نسل نوی جامعه و نسل تمدن ساز انقلاب اسلامی خود را به بستر تعالی معنوی و پیوند با شهدا گره می زنند لذا کسانی که یاد و خاطره شهدا را زنده نگه می دارند نه تنها رهرو شهدا هستند بلکه همچون شهدا در راه آرمان های انقلاب اسلامی گام برمیدارند.

 

🔻سردار حسینی با تشریح وصایای شهدا خطاب به ملت ایران بیان داشت : پشتیبانی از ولایت فقیه و رعایت عفاف و حجاب در جامعه قالب وصیت نامه شهدای دوران دفاع مقدس و بعد از آن است پس ولایت و حجاب اسلامی فصل مشترک گفتمان همه شهداست.

 

🔻جانشین فرمانده سپاه نینوا ضمن اشاره به عملیات طوفان الاقصی رزمندگان مقاومت اظهار کرد : دشمنان جبهه مقاومت در جریان جنگ اخیر قصد داشتند مسئله فلسطین که مسئله اصلی اسلام است را بکلی تمام کند و حماس را نابود کنند اما فرزندان جبهه مقاومت اوراق تاریخ را طور دیگری نوشتند.

 

🔻این مقام مسئول گفت : موجودیت پلید رژیم صهیونیستی بر چهار پایه تکیه بر کشور های خارجی ، ارتشی تا دندان مسلح ، دستگاه های اطلاعاتی امنیتی و ایجاد ارعاب در سطح جامعه جهانی شکل گرفته بود اما هیمنه پوشالی اسرائیل فروریخته و شکست غیرقابل جبرانی خورده‌است.

 

🔻حسینی با اشاره به نحوه مجاهدت در راه خدا بیان داشت : جهاد ، مقاومت و ایستادگی مراحل مجاهدت است و ایستادگی بر آرمان ها ، ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی مجاهدت در راه خدا را شکل می دهد.

 

🔸️سردار حسینی تاکید کرد : در حوزه ایستادگی نبردی سخت شکل گرفته که آن نبرد اراده هاست و کسی برنده این نبرد عظیم است که اراده او پولادین باشد لذا ایستادگی رمز پیروزی در نبرد اراده هاست و کسی موفق است که اراده ای راسخ داشته باشد.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱:۰۱ ق.ظ

دیدگاه