دکتر طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در افتتاحیه نخستین المپیاد ورزشی گلستان :کمیته استعدادیابی د راین المپیاد بدنبال شناسایی استعدادهای نوجوان ۱۰ رشته حاضر می باشد

البرز گلستان مراسم افتتاحیه نخستین المپیاد ورزشی گلستان اجلاسیه چهارهزار شهید استان گلستان با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار گلستان و مدیر کل ورزش و جوانان گلستان وجمع زیادی از ورزشکاران و اهالی ورزش استان در زمین چمن مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد.

دکتر بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در  این مراسم اظهار کرد: نخستین المپیاد ورزشی استان گلستان در ۱۰ رشته ورزشی شامل فوتبال، والیبال، بسکتبال، تکواندو، کشتی، کاراته، تنیس روی میز و بدمینتون به همراه دوومیدانی و ژیمناستیک برگزار می‌شود.

بهمن طیبی افزود: دو هزار و ۵۰۰ ورزشکار و هزار مربی، سرپرست و داور در المپیاد ورزشی گلستان درگیر خواهند بود که با اختساب عوامل اجرایی به چهارهزار نفر خواهند رسید.

وی با بیان اینکه برگزاری نخستین المپیاد ورزشی استان گلستان بیش ار ۲۰۰ میلیون تومان هزینه دارد، اظهار کرد: برگزاری المپیاد ورزشی در گلستان، تکلیف اداره کل ورزش و جوانان استان نیست و بودجه‌ای از سوی وزارت ورزش و جوانان به آن اختصاص نیافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان تصریح کرد: با این حال وزارت ورزش و جوانان کمک‌هایی در این زمینه داشته و استاندار گلستان نیز به عنوان رئیس ستاد اجلاسیه و برخی دستگاه‌ها، حمایت‌های لازم را انجام داده‌اند.

طیبی ادامه داد: کمیته استعدادیابی اداره کل ورزش و جوانان نیز در این رقابت‌ها مستقر است تا استعدادهای نوجوان ۱۰ رشته حاضر در المپیاد را شناسایی کند.

به گفته وی، المپیاد ورزشی استان گلستان در سال‌های آینده نیز برگزار خواهد شد تا بتوانیم هر ساله نوجوانان زیادی را به سمت ورزش بکشانیم.

photo_2016-05-02_21-31-43

photo_2016-05-02_21-33-57

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۵:۰۶ ب.ظ

دیدگاه