در آیین تودیع ومعارفه دو معاونت استانداری گلستان در پی ادغام / ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری :دربازدید از هر پروژه با حضور مدیران استانی بررسی و رفع می شود

البرز گلستان/در جلسه ای با حضور استاندار گلستان، معاونان استاندار، مدیران ستادی و فرمانداران سراسر استان از خدمات بیشاز ۲ سال علی مرگدری در سمت معاونت استانداری گلستان تقدیر شد.همچنین ربیعی بعنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری منصوب شد.

دکتر حسن صادقلو ضمن تشکر از همراهی ها و پیگیری های این مقام مسئول در طول مدت خدمت در استانداری اظهار کرد: ایشان از ابتدای فعالیت در سمت معاونت برنامه ریزی استانداری همپای مدیریت کلان و در راستای توسعه استان تلاش کرده و این تقدیر بر اساس آموزه های دینی، وظیفه ای محسوب می شود.

استاندار گلستان ضمن اشاره به ادغام دو معاونت استانداری و قبول این ادغام توسط معاون توسعه منابع انسانی، گفت: امیدوارم ایشان بتوانند تحول اداری، جاذبه های سرمایه گذاری و پیگیری های مسائل مالی را بخوبی انجام دهند.

سپس ربیعی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ضمن تشکر از حسن اعتماد استاندار اظهار کرد: امسال سال اقتصاد مقاومتی از سوی مقام عظم رهبری اعلام شده است  و اشتغال و اقتصاد و درآمد مردم و رفاه عمومی جامعه جزء اصول و ماموریتهای ماست.

وی سپس افزود:از کارهای این معاونت بازدید از طرحهای عمرانی شروع شده وما پروژه  محوری کار را تمام می کنیم

ربیعی در ادامه تاکید کرد: بازدید از هر پروژه با حضور مدیران استانی بررسی می شودو گیرها رفع می شودتا دستور و فرمان رهبریی اجرائی شوئد.

گفتنی است از اواسط فروردین ماه سال ۱۳۹۵ استاندار گلستان با صدور فرمانی ضمن ادغام دو معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی با هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای و معرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع، تعداد معاونت های استانداری را از چهار به سه معاونت کاهش داد و سرپرستی آن را به محمود ربیعی سپرد تا در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل این مهم را از حوزه خود شروع کرده باشد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۴:۰۰ ق.ظ

دیدگاه