برگ برنده ای برای استانداری گلستان/ انتخاب بیانی بعنوان سرپرست اداره کل امور اداری ومالی استانداری گلستان

البرز گلستان/ طی احکام جداگانه ای از سوی استاندار گلستان، مدیران کل آموزش و پژوهش و امور اداری و مالی استانداری معرفی شدند.

در مراسمی که با حضور ربیعی  معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مراسم معارفه علی اصغر بیانی به عنوان سرپرست اداره کل امور اداری و مالی و ابراهیم قدمنان به سمت سرپرست اداره کل آموزش و پژوهش استانداری انجام شد.

همچنین در این مراسم، ولی الله حمزه نژاد به عنوان ذیحساب جدید استانداری معرفی شد.

گفتنی است، ذیحساب استانداری به صورت دوره ای و با ابلاغ مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان معرفی می شود.

پیش از این، حسن غفاری، مدیرکل امور اداری و مالی، ابراهیم هزارجریبی، مدیرکل آموزش و پژوهش و غلامی، ذیحساب استانداری بودند.

انتخاب بیانی بعنوان یکی از عناصری که توانسته است در دوران مدیرتهای متفاوت خود حرکتی رو به جلو داشته باشد این انتخاب در این هنگام می تواند یک گام به جلوی برای استانداری باشد و با توجه به پتانسیلی که در بیانی وجود دارد می تواند در این نقش بسیار مثمر ثمر برای استان باشد.

علی اصغر بیانی جانباز جنگ تحمیلی است و دارای مدرک کارشناسی مدیریت و کارشناسی ارشد  ۳۰سال سابقه خدمت و ۲۳ سال سابقه مدیریت است. از سوابق ۲۲ سال مدیریتی وی می توان به بخشدار بخش طارم سفلی استان زنجان،معاون فرماندار شهرستان قزوین،مدیر عاملی جمعیت هلال احمر استان گلستان،فرماندار شهرستان علی آباد کتول ،مشاور استاندار گلستان،فرماندار شهرستان جهرم استان فارس و همچنین شهردار منطقه یک گرگان و قائم مقام شهردار گرگان اشاره کرد.

 

1449383083_dsc_6749

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲:۲۵ ب.ظ

دیدگاه