مهندس شهمرادی مدیرعامل مخابرات گلستان در جمع کارکنان مخابرات : راهکارهای جلب مشتری و افزایش رضایت آنان را پیشنهاد دهیم

البرز گلستان/مهندس شهمرادی مدیرعامل مخابرات استان گلستان در نشست با کارکنان مخابرات اظهار کرد : با توجه به اینکه شهرستان گرگان مرکز استان بوده و اهمیت ارتباطات مخابراتی را تاکید داشتند گفت : در هدف گذاری و برنامه ریزی های انجام شده این نکات مورد توجه است .

وی گفت : با وجود تمام مشکلات با اعتماد به توانمندی پرسنل درراه ارائه ارتباطات مخابراتی به روز و با کیفیت گام برمیداریم .

مدیرعامل مخابرات گلستان افزود : هدف گذاری کمی را کنار گذاشته و باید در پی ارائه راهبردهای مشخص برای ارائه خدمات باشیم .

ایشان ادامه داد : تمامی کارکنان باید در جریان مسائل شرکت قرار گیرند و از اولویت ها و برنامه های در دست اقدام آگاه باشند.

مهندس شهمرادی وفاداری و رضایت کارکنان را بسیار مهم ارزیابی کرد و اضافه کرد: برای افزایش بهره وری کارکنان و جلب مشارکت حداکثری آنان برنامه هایی داریم تا بتوانیم با ایجاد محیطی آرام ،شرکت را در راه اهداف سازمانی یار باشیم .

ایشان با اشاره به جایگاه مشتری برای شرکت های خدماتی گفت: رفع نارضایتی مشترکان باید از اهداف ما باشد و افزود: راهکارهای جلب مشتری و افزایش رضایت آنان را پیشنهاد دهیم و خود را در تمامی برنامه های شرکت سهیم بدانیم .

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۴:۱۵ ب.ظ

دیدگاه