دکتر طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان:مدیریت مجموعه های اسبدوانی شهرهای گلستان پس از ۲۰ سال،به استان واگذار شد

البرز گلستان/دکتربهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان اظهار کرد : این آرزوی دیرینه مردم استان با حمایت های وزارت ورزش و جوانان و پیگیری های فراوان مجموعه استان محقق شد و از این پس ، رقابت های اسبدوانی شهرهای گنبد ، بندرترکمن و آق قلا با مدریریت استان برگزار خواهد شد .

وی بیان کرد : برای رسیدن به این هدف تلاش های فراوان صورت گرفت و دلایل لزوم این اتفاق به مسوولین وزارت ورزش و فدراسیون سوارکاری تشریح شد تا در نهایت این مجوزها اخذ و از امروز فرایند واگذاری مدیریت این مجموعه ها آغاز شد .

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود : واگذاری مدیریت برگزاری این کورس به استان می تواند سرمنشا اتفاقات مبارک و بزرگی برای سوارکاری گلستان باشد که امیدواریم جامعه بزرگ سوارکاری استان گلستان که سالها پیگیر بومی شدن مدیریت مجموعه سوارکاری بودند بتوانند با برنامه ریزی درست و هدفمند ، نهایت بهره برداری را از این شرایط ببرند.

طیبی به آغاز رقابت های کورس سوارکاری پاییزه اشاره کرد و گفت : با اتمام فرایند واگذاری مدیریت ها ، این رقابت ها امسال طی هفته های آینده آغاز می شود .

همکاری فدراسیون سوارکاری کشور جهت در اختیار قرار دادن شدن ملزومات برگزاری مسابقات کمک شایانی را جهت اجراء  زودتر مسابقات ایفاد خواهد نمود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۷ ب.ظ

دیدگاه