بیشترین تردد وسایل نقلیه در محور گلوگاه – کردکوی انجام شد

البرز گلستان/از  ابتدای آغاز به کار ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان تا روز هفتم فرودین یک میلیون و ۲۱ هزار و ۴۷۴ نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کرده‌اند.

در روز هفتم فروردین ۴۰ هزار و ۹۶۳ وسیله نقلیه از ۴ محور استان گلستان تردد کرده‌اند.

از مجموع ترددهای ثبت شده در روز هفتم فروردین ۲۳ هزار و ۷۹۷ وسیله نقلیه از محور گلوگاه تردد کردند که شامل ۲۲ هزار و ۴۷۱ سواری، ۵۰۲ مینی‌بوس و خاور، ۲۰۶ کامیون، ۲۹۵ اتوبوس و ۳۲۳ تریلر می‌شود.

در محور توسکستان نیز ۲ هزار و ۶۲۶ تردد ثبت شد که ۲ هزار و ۴۳۱ سواری ، ۱۲۸ مینی‌بوس و خاور، ۶۱ کامیون و۶ اتوبوس را شامل می‌شود.

در محورشاهرود-آزادشهر نیز ۴۵۳ تردد ثبت شد که ۳۹۶ سواری، ۴۰ مینی بوس و خاور، ۱۴ کامیون و ۳ اتوبوس را شامل می‌‍شود.

در محور جنگل گلستان-تنگراه نیز ۱۴ هزار و ۸۷ تردد ثبت شده است که ۱۳ هزار و ۶۱۰ سواری، ۱۷۳ مینی‌بوس و خاور، ۷۱ کامیون، ۸۲ اتوبوس و ۱۵۱ تریلر را شامل می شود.

در مجموع در این روز  ۳۸ هزار و ۹۰۸ سواری، ۸۴۳ مینی‌بوس و خاور، ۳۵۲ کامیون، ۳۸۶ اتوبوس و ۴۷۴ تریلر از محورهای استان گلستان تردد کرده‌اند.

از مجموع بازدیدکنندگان جاذبه‌های گردشگری استان گلستان ۲۴۵ هزار و ۴۲۶ نفر در روز هفتم فروردین از جاذبه‌های استان گلستان بازدید کردند.

از مجموع بازدیدهای جاذبه‌های گردشگری استان گلستان ۲۸ هزار و ۷۸۰ بازدید از جاذبه‌های شهرستان آزادشهر، ۱۱۹ هزار و ۹۶۵ بازدید از جاذبه‌های شهرستان آق قلا، ۳۰ هزار و ۵۹۹ بازدید از جاذبه‌های شهرستان بندرگز و ۳۹۵ هزار و ۸۰ بازدید از جاذبه‌های شهرستان بندرترکمن بوده است.

شهرستان رامیان ۳۱ هزار و ۴۴۷ بازدید، شهرستان علی آبادکتول ۹۸ هزار و ۴۶۵ بازدید، شهرستان کردکوی ۱۷ هزار و ۶۷۸ بازدید، شهرستان کلاله ۳۱ هزار و ۷۲ بازدید را به خود اختصاص داده است.

جاذبه‌های شهرستان گالیکش ۴۹ هزار و ۱۱۱ بازدید، جاذبه‌های شهرستان گرگان ۵۵ هزار و ۲۰۴ بازدید، جاذبه‌های شهرستان گمیشان ۱۷ هزار و ۴۹۶ بازدید، جاذبه‌های شهرستان گنبدکاووس ۶۳ هزار و ۸۳۷ بازدید داشته است.

جاذبه‌های شهرستان مراوه تپه ۱۱ هزار و ۹۲۸ بازدید و جاذبه‌های شهرستان مینودشت ۷۰ هزار و ۸۱۲ بازدید داشته است.

در این ایام جاذبه های تاریخی-فرهنگی استان گلستان ۱۴۷ هزار و ۶۰۲ بازدید، جاذبه های طبیعی ۷۲۳ هزار و ۹۵۰ بازدید و جاذبه های دست ساز استان نیز ۱۴۹ هزار و ۹۲۲ بازدید داشته اند.

در روز هفتم فروردین جاذبه های تاریخی-فرهنگی ۲۷ هزار و ۲۷۱ بازدید، جاذبه طبیعی ۱۸۴ هزار و ۶۸۹ بازدید و جاذبه های دست ساز ۳۳ هزار و ۴۶۶ بازدید داشته‌اند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۴:۴۸ ب.ظ

دیدگاه