متن پیام حجت السلام دکتر احمدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۵

البرز گلستان /حجت السلام احمدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان به مناسبت آغاز سال۱۳۹۵ پیامی را صادر کردند که به شرح زیر می باشد:

“”عید نوروز، دعوت عقل به حقیقت معاد است””
عید از ماده عود به معنی بازگشت است.
در چرخه آفرینش، بهار بطور طبیعی از بین می رود و به مقتضای حکمت الهی با گذشت زمان دوباره به چرخه حیات باز می گردد.
با اندکی دقت و تامل در حیات مجدد بهار طبیعت می توان به چرخه حیات بشری از ابتداء خلقت و پس از مرگ و حیات پس از آن را دریافت. به همین دلیل است که حیات پس از مرگ، به معاد تعبیر شده است. یعنی انسان پس از یک دوره زندگی معین می میرد و زمانی بطول می انجامد که به زندگی مجدد بازگردد.
نوروز را از آن جهت عید می گیریم که به طراوت دیگر دست می یابیم و دل و روحمان شادان و شاداب می گردد. با عرض تبریک این ایام برای همه عزیزان هم وطنم و هم ولایتی ام؛ واز خداوند می خواهیم اهل ولایتم را ولایتی بگرداند و روح و جانشان در بهار آفرینش مسرور و مشعوف گردد.
و از بارگاه حضرت احدیت می خواهیم که سال ۹۵ را سال عزتمندی و اقتدار نظام الهی
در پرتو عنایات حضرت ولیعصر قرار داده و خیر و برکاتش را شامل آحاد ملت ولایتمدار و مشمول احوال تمامی ملل دنیای بشریت باالاخص دنیای اسلام بگرداند.
در لحظه تحویل سال، از محول الاحوال می خواهیم تا تحول معنوی و انقلابی را نصبیمان فرماید تا در پرتو شریعت نبوی و فرهنگ علوی و سیره فاطمی راه خمینی کبیر را در پیش گرفته و ما را در نصرت به. امام جامعه یعنی حضرت امام خامنه ای( ادام ظله العالی)موفق بدارد .
احمدرضا احمدی
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۰ ب.ظ

دیدگاه