برزمینی مدیرکل ورزش وجوانان گلستان درستادامورجوانان استان : پوشش لباس برتردرقالب طرح «قاصدک» دردست اقدام است

کدخبر:۴۹۰۰۷

البرز گلستان /قاسم برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در جلسه ستاد امور جوانان استان گلستان با اشاره به مصوبات جلسه گذشته اظهار کرد: در جلسات گذشته در خصوص تسهیل ازدواج آسان جوانان و تشکیل کمیته سامان ازدواج با همکاری فرمانداران مصوبه ای داشتیم و در این زمینه گزارش هایی نیز به ستاد امور جوانان ارسال شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد: تا به امروز پنج شهرستان گنبدکاووس، مینودشت، آق قلا، گالیکش و بندرترکمن نسبت به برگزاری جلسات کمیته سامان را تشکیل دادند.

برزمینی بیان کرد: همچنین براساس مصوبات گذشته بنا بود که قانون تسهیل ازدواج به دستگاه های اجرایی ارسال شود و دستگاه ها نیز مکلف به اجرای آن باشند و گزارش آن ارسال شده است.

وی یادآور شد: پوشش لباس برتر در قالب طرح «قاصدک» در دست اقدام است و این طرح به وزارت ورزش و چوانان ارسال شده و با جذب اعتبار امیدواریم تا پایان سال بتوانیم به مرحله اجرا برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان یادآور شد: براساس مصوبه جلسه گذشته تشکیل شورای معنویت با همکاری بنیاد حضرت مهدی (عجل الله تعالی) و اعضای ستاد نیز در دستور کار قرار گرفته است.

برزمینی به آسیب های فضای مجازی اشاره کرد و افزود: با همکاری دستگاه های اجرایی مثل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، آموزش و پرورش و غیره می توانیم بخشی از این آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم.

انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۷ ق.ظ

دیدگاه