درخواست مهندس قزل­سفلو مدیر کل منابع طبیعی گلستان ازتشکل های مردمی جهت حضور پرشوری در هفته منابع طبیعی

البرز گلستان/با هدف مشارکت دستگاه­ها و تشکل های مردمی در برنامه­ ریزی و اجرای هر چه بهتر برنامه های هفته منابع طبیعی، جلسه هم اندیشی با حضور نماینده دستگاه ها ، سازمانها و ارگان­ها از جمله: نیروی انتظامی، سپاه نینوا، هلال احمر، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، شهرداری، صدا و سیما، نماینده سازمان­های مردم نهاد، نماینده نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی استان و گروهی از همیاران طبیعت تشکیل شد.

در این جلسه ابتدامهندس قزل­سفلو مدیر کل منابع طبیعی  اظهار داشت : هفته منابع طبیعی، با هدف فرهنگ­­سازی در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری است که می­فرمایند “فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل شود”  ضرورت دارد از ظرفیت و توان دیگر دستگاه­ها و نیروهای مردمی نیز  بهره مند شویم.

وی در ادامه ضمن بیان اهمیت منابع طبیعی در حیات تمامی نسلها و توجه به نقش سازنده تشکل های مردمی و غیردولتی در فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی با توجه به حضور گسترده و ارزشمند آنها در عرصه های طبیعی از آنان بدلیل نظرات و پیشنهادات و انتقادات سازنده تشکر کرد.

مدیر کل منابع طبیعی همچنین از تشکل های مردمی درخواست  در ایام هفته منابع طبیعی تشکل های مردمی و غیردولتی حضوری پرشور در برگزاری هرچه بهترگرامیداشت منابع طبیعی داشته باشند،

. همچنین  مهندس قزل سفلو از طرح های جنگلداری که ریشه علمی و دانشگاهی دارد حمایت کردند و در آخر حضور دام در جنگل را مضر دانستند.این جلسه با اظهار نظر حاضرین در جلسه پیرامون موارد مطروحه ادامه پیدا کرد و در انتها برنامه­ های هفته منابع طبیعی تصویب گردید.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۴:۴۱ ب.ظ

دیدگاه