مهندس لیوانی مدیر عامل شرکت گاز گلستان : در هفته دولت امسال تعداد ۱۰۵۵۹ نفرجمعیت استان از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

به گزارش گروه اقتصاد پایگاه خبری البرز گلستان مهندس جمالی لیوانی  مدیر عامل شرکت گاز گلستان به همراه معاونین خود به مناسبت هفته دولت در نشست خبری با اصحاب رسانه استان در تالار اجتماعات گاز حضور پیدا کرده  و به سوالات خبرنگاران حاضر در این نشست پاسخ دادند.

مهندس جمال لیوانی مدیر عامل شرکت گار استان ابتدا ضمن تشکر از خبرنگاران حاضر در جلسه از زحمات صادقانه و بی ادعا خبرنگاران تقدیر و تشکر نمود.

مهندس جمال لیوانی در ابتدا روستاهای کل استان ۹۹۳روستا نام برد و بیان داشت : از تعداد۹۹۳ روستای استان تعداد ۷۰۸روستا تا کنون گاز رسانی شده و برای هفته دولت ۲۲برنامه انجام شده که کل روستاهای دارای گاز به ۷۳۰ روستا می رسد.

وی سپس ادامه داد: ۶۸روستا در حالت اجرایی برای گاز رسانی می باشد که ۱۲۴روستای باقیمانده تا پایان سال۹۶ به اتمام یرسد.

مدیر عامل شرکت گاز در باره شرایط گاز رسانی برای واحدهای مسکونی اظهار نمود: واحدهای مسکونی که دارای پروانه ساخت و یا پایان کار و یا گواهی عدم خلاف باشند را ما می توانیم گاز رسانی کنیم .

وی ضمن اعلام اینکه برابر بخشنامه دولتی ۱۵درصد نسبت به سال گذشته به  تعرفه های مصرفی گاز افزوده شده است  ولی برای نانوایی ها همان تعرفه سال ۹۳ اعمال می گردد ضمن آنکه گاز بهای مساجد در سال ۹۴  بخشیده شده است.

مهندس لیوانی ضمن بیان این نکته کل شهرهای استان ۱۰۰درصداز گاز بهره مند می باشند در روستاها نیز  ۸۴ درصد از نعمت گاز بهر ه مند می باشند.

وی تصریح نمود: کل تجهیزات و پیمانکاران این شرکت از داخل کشور تامین می شود ضمن آنکه ۵میلیارد تومان در سال ۹۳ و مبلغ ۴ میلیلرد تومان در سال ۹۴بودجه برای باز سازی شبکه ها و مقاوم سازی شبکه های گازتخصیص یافته است.

مدیرعامل شرکت گازدر جواب یکی از خبرنگاران در باره بدهی مشتر کین گاز  گفت: ما با کارخانجات تعامل داریم  و میزان بدهی مشترکین نیز سیال می باشد وتعدادی از مشترکین تا ۲ مرحله می توانند قبوض را نگه دارند.

وی سپس در باره عملکرد شرکت گاز عنوان کرد : کلا ۲۹شهر در استان و ۷۳۰روستا از نعمت گاز برخوردارند ضمن اینکه صنایع عمده و بهره مند از گاز ۱۵۸۷و تعداد چایگاه cngبهره مند از گاز در استان ۶۴ عدد می باشد.

مهندس جمال لیوانی مدیر عامل گاز استان گلستان در خاتمه پروژه های در دست احداث استان در هفته دولت را ۵۲پروژه گاز رسانی نام بردکه با هزینه ای بالغ بر۱۳میلیاردو ششصدو و هفتاد میلیون تومان مجموعا در هفته دولت سال۹۴ تعداد ۱۰۵۵۹ نفر جمعیت استان از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

IMG_8866IMG_8874

 

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۶:۵۹ ب.ظ

دیدگاه