سرهنگ جاویدان فرمانده جدید نیروی انتظامی گلستان:از تمامی ظرفیت‌های استان را در راستای اجرای برنامه‌های محول شده به نیروی انتظامی استفاده می‌کنیم

البرز گلستان/ مراسم تودیع و معارفه سردار میرفیضی و سرهنگ جاویدان امروز در سالن اجتماعات نیروی انتظامی استان گلستان با حضور سردار مومنی جانشین  فرماندهی نیروی انتظامی کشور و استاندار گلستان و اعضای شورای تامین استان و فرماندهان ارتش و سپاه برگزار گردید. در این مراسم سرهنگ جاویدان بجای سردار میرفیضی فرمانده انتظامی گلستان معرفی شد

سرهنگ جاویدان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان گلستان در این مراسم در ابتدا بیان داشت: مسئولیت بسیار خطیری به من محول شده است و این مسئولیت برای من به عنوان یک نعمت و امانت است. از حسن اعتماد و نظر سردار اشتری تشکر می‌کنم و امیدوارم به عنوان سرباز حقیر در این راه گام بردارم.

وی ادامه داد: صحبت‌ها و فرمان‌ها مقام معظم رهبری به عنوان یک مأموریت برای تمامی کارکنان نیروی انتظامی است و سعی تمامی کارکنان نیروی انتظامی استان گلستان نیز اجرایی کردن این مأموریت‌ها است.

فرمانده جدید نیروی انتظامی استان گلستان  سپس بیان داشت :  با تناسب شرایط استان  اولویت ها را  با همکاری همه دستگاه‌ها و همت تمامی همکاران سختکوش اهداف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را دنبال می‌کنیم و سعی در اجرای آن‌ها خواهیم داشت.

سرهنگ جاویدان تاکید کرد: از تمامی ظرفیت‌های استان را در راستای اجرای برنامه‌های محول شده به نیروی انتظامی استفاده می‌کنیم و امیدوار هستیم دستگاه‌ها و نهادهای دیگر نیز همکاری لازم را با ما داشته باشند.

فرمانده جدید نیروی انتظامی استان گلستان در پایان اظهار کرد: سعی می کنم از تمام ظرفیتها در استان استفاده کنم و تلاش خواهم کرد روند قبلی استمرار یابد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۴:۰۳ ب.ظ

دیدگاه