دکتر طیبی مدیر کل ورش و جوانان گلستان درجمع جامعه ورزش استان: نگاه جدیدارزیابی درحوزه ورزش ایجادهم گرائی بین هئیت ها وکاهش مشکلات رابدنبال دارد

دکتر طیبی مدیر کل ورش و جوانان گلستان:در این ارزیابی کوتاه مدت احساس می شود اگر زمانی از مسیر دور شده ایم دوباره به مسیر برگردیم

 

البرز گلستان  : امیررضاخادم معاون حقوقی و امور مجلس و هماهنگی اموراستانهای وزارت ورزش و جوانان صبح امروز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان در نشستی با حضور رحمانی مدیر کل هماهنگی استانها و دکتر طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان  و جامعه ورزش گلستان حضور پیدا کردند.

در این نشست صمیمی  دکتر طیبی مدیر کل ورش و جوانان استان گلستان ضمن بیان قابلیت ها واستعدادهای نهفته جوانان استان گلستان در زمینه ورزش و فرهنگی تعداد نیروهای مورد ارزیابی جهت استعدایابی را ۵۰۰۰نفر و در ۸فاکتور با ۵۰رشته اعلام کرد.

وی در باره ارزیابی وزارتخانه از ادارات کل ورزش و جوانان استانها اظهار کرد: در نگاه جدید ارزیابی در حوزه ورزش انجام می شود و این ارزیابی در فضای کاربردی وکارگاهی انچنان می شود تا مشکلات به حداقل برسد. وهم گرایی بین هئیت ها انجام شود.

دکتر طیبی در باره تعامل با آموزش و پرورش اظهار داشت : به کمک معلمان ورزش با هزینه خدشان غربالگری انجام می شود و سپس استعدادها در هئیت های ورزشی بکار گیری می شود.

وی تعداد تیم های لیگ برتری را ۸۱تیم نام برد که اکثرا توسط بخش خصوصی اداره می شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در هدف از این ارزایابی ها از سوی وزارت ورزش و جوانان ابراز داشت :در این ارزیابی کوتاه مدت احساس می شود اگر زمانی از مسیر دور شده ایم دوباره به مسیر برگردیم .

دکتر طیبی مدیر کل ورش و جوانان استان گلستان در خاتمه در باره منابع مالی ورزش و جوانان و حمایت خیرین و بخش های خصوصی در بخش ورزش خاطر نشان کرد:اگر منابع در ورزش کم هست همین مقدار منابع باید مدیریت شود.ما تعدادی از خیرین در ورزش داریم که به نحوی باید اینان را نگه داریم و راهکارهای انگزیشی برای آنان در نظر بگیریم.

IMG_0370

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۶ ق.ظ

دیدگاه