دکتر طیبی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خبر داد:سالن رزمی سه طبقه ۴ هزار شهید استان گلستان با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال در مساحت ۱۸۴۷ متر مربع افتتاح شد .

سالن رزمی سه طبقه ۴ هزار شهید استان گلستان با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال در مساحت ۱۸۴۷ متر مربع افتتاح شد .

البرز گلستان/ سالن رزمی سه طبقه ۴ هزار شهید استان گلستان با حضور صادقلو استاندار گلستان، بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان ، خاکی فرماندار گرگان و دیگر مسئولین استان و شهرستان گرگان افتتاح شد

دکتر بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در این مراسم با گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی این دهه را به عنوان دهه بازنگری  می خوانند. مردم ما باید در چگونگی به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی و اهداف آن تحقیق کنند.

او اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با ایثارگری و رشادت جوانان به ثمر نشست و این آرامش و امنیت را مدیون شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هستیم. خوشحال هستم که امروز این مجموعه ورزشی به نام ۴ هزار شهید استان گلستان مزین شده است و امیدوارم که برکت شهدا همیشه در جامعه اسلامی کشور جاری باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در پایان خاطرنشان کرد: همفکری و همدلی همگی عزیزان و مسئولین موجب شد تا این پروژه بعد از سال ها افتتاح شود و از تلاش های آنان تشکر می کنم. انشاالله با حضور حداکثری در روز ۲۲ بهمن ماه میثاق دوباره ای با انقلاب اسلامی و امام راحل داشته باشیم.

استاندار گلستان در مراسم افتتاح سالن رزمی سه طبقه چهار هزار شهید استان گلستان شهرستان گرگان اظهار کرد: دهه فجر در سایه اقدامات ملت ایران به عید تبدیل شد و باید در این ایام از آورده ها و معارف امام(ره) درس بگیریم.

دکتر حسن صادقلو با بیان اینکه ایام دهه فجر ایام عبرت بخش است، تصریح کرد: اگر به روزهای انقلاب نگاهی دوباره بیندازیم خواهیم دید که همه در آن روزها تنها به انجام وظیفه و عمل به تکلیف توجه داشتند و کسی به فکر نتیجه نبود.

گفتنی است سالن ورزش های رزمی یکی از پروژه های عمرانی شهرستان گرگان بوده که با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال در سه طبقه و با مساحت ۱۸۴۷ دیروز افتتاح و به بهره برداری رسید

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۰ ب.ظ

دیدگاه