دیدار مدیر عامل خیرین سلامت گلستان با مشاور وزیربهداشت ودرمان و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور

مدیر عامل خیرین سلامت گلستان:گسترش بی رویه سمن ها در زمینه خیرین سلامت  باعث موازی کاری و بی نظمی در امورات خیرین می شود.

به گزارش گروه خیرین سلامت و بهداشت درمان پایگاه خبری البرز گلستان سید رضا نیری مشاور وزیر بهداشت و درمان و دبیر کل خیرین سلامت کشور امروز در دیداری با بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت گلستان و فرماندار کلاله و مدیر مسئول گروه خبرالبرز گلستان وهئیتی از خیرین سلامت استان گلستان حضور پیدا کردند

علی بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت گلستان در این دیدار ابتدا ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات حاج آقا نیری و دکتر غنیان و سایر دوستان در این عرصه مردم ایران را مردمی همیشه در صحنه و حتی در خیلی موقعیت ها جلوتر  از نخبهگان  نام برد.
وی سپس  گزارشی از عملکرد مجمع خیرین سلامت گلستان در باره پروژه های مختلف که در حال اتمام یا انجام می باشد  ارائه نمود.

گسترش بی رویه سمن ها در زمینه خیرین سلامت  باعث موازی کاری و بی نظمی در امورات خیرین
بزرگمهر میزان کمکهای نقدی خیرین سلامت در سطح گلستان را ۲۰میلیارد تومان غیر از مبلغ دو نیم میلیارد تومانی که در بیمارستان کلاله هزینه شده است اعلام نموده و خیرین سلامت را به سربازان گمنام تشبیه نمود که حرکات انان در جهت رضای خداوند و بندگان محرومش می باشد.
مدیرعامل خیرین سلامت گسترش بی رویه سمن ها در زمینه خیرین سلامت را باعث موازی کاری و بی نظمی در امورات خیرین بیان کرد و اظهار نمود: همین مباحث باعث ایجادبدبینی درجامعه می شود.
وی ضمن گلایه از عملکرد هلال احمر در زمینه ورود به بحث خیرین سلامت اظهار کرد: ماموریت هلال احمر امدادو نجات و پایگاههای جاده ای یا تهیه آمبولانس و یا موارد مشابه می باشد نه درمان بیماران سرطانی که دارو و متخصص و فوق تخصص آن را باید دانشگاه نامین کندو مسئولیت درمان بیماران نیز با معاونت درمان دانشگاههای پزشکی می باشد.
وی همچنین تاکید کرد: این تجربه ای بود که قبلا تجربه شده وموفق نبوده ولی باز دارند تکرار می کنند.
مدیر عامل خیرین سلامت گلستان سپس از حاج آقا نیری جهت افتتاح پروژه خیرین سلامت شهرستان آق قلا دعوت بعمل آورد و اعلام نمود که مجتمع درمانی الغدیر در شهرستان گرگان نیزدرچهار طبقه توسط خیرین شهرستان در حال ساخت می باشد ضمن آنکه انواع خانه های بهداشت و مراکز دیالیز و درمانی و حتی مساجد توسط خیرین سلامت در سطح استان در حال ساخت و یا افتتاح می باشد.
همچنین در این نشست سید رضا نیری دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشورضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مسئولین خیرین سلامت در سطح استان گلستان برای همه خیرین عاقبت بخیری را از خداوند خواستار شده و موازی کاری در امر خیرین سلامت را باعث تخریب امر خیری دانست .
همچنین وی تاکید نموده است که پس از بازرسی از مراکز مختلف در حال ساخت توسط از سوی مجمع خیرین سلامت کشور نیز در جهت تسری بخشینپدن به این عمل خیرخواهانه گاههای را جهت کمک و یاری خواهد برداشت.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۹:۳۰ ب.ظ

دیدگاه