باهمکاری مجمع خیرین سلامت آق قلا افتتاح بخش دیالیزتا پایان آبان وبخش درمانگاه ازاوایل بهمن ماه

به گزارش گروه خیرین سلامت گروه خبر البرز گلستان غنیان معاون هماهنگی امور استان های مجمع خیرین سلامت کشور به اتفاق بزرگمهر مدیر عامل خیرین سلامت ا استان گلستان و برزگر فرمادندار کلاله از طرح های خیرین سلامت در سطح استان گلستان داشته اند.
در این بازدید دکتر غنیان معاون خیرین کشور و بزرگمهر مدیر عامل خیرین گلستان به اتفاق هئیت همراه از بیمارستان آل جلیل آقلا و در مانگاه فوق تخصصی آل جلیل  که توسط در حال ساخت می باشد بازدید کردند.

در این جلسه در ابتدا حاج حکیم موحد  رئیس مجمع خیرین سلامت آق قلا و از خیرین گزارشی از فعالیتهای شورای خیرین سلامت را ارایه نموده و اعلام کرد: این شورا تا پایان ابان ماه بخش دیالیز واز اوایل بهمن ماه بخش درمانگاه را افتتاح خواهد نمود .

وی  ضمن تاکید در احداث خانه های بهداشت در شهرستانهای گمیشان.بندرترکمن. علی اباد کتول و حتی گنبد کاووس  افزود: اعضای شورای خیرین آق قلامصمم است فعالیتهای خود را گسترده تر نماید

سپس دکتر غنیان ابراز خرسندی  از فعالیتهای خیرین سلامت اق قلا  افزود: مجمع خیرین سلامت کشور در جریان تمامی فعالیتهای شما می باشد و حمایتهای خود را از برنامه های شما اعلام میدارد.
وی سپس از ساخت درمانگاه تخصصی ودیالیز با این کیفیت و سرعت تقدیر و تشکر نموده وقول دادندیک دستگاه دیالیز پرتابل برای این مجموعه اهدا نمایند

همچنین در این جلسه اقای دکتر اقاپورمدیر شبکه بهداشت و درمان آق قلا از حمایتهای خوب شورای خیرین سلامت در امر ساخت درمانگاه تخصصی ودیالیز ونیز خرید تجهیزات درمانی برای بهداشت شهرستان و همچنین بیمارستان ال جلیل تقدیر ویژه ای نمودند. ایشان از گسترش بزرگ بخشهای سی سی یو و ای سی یو و دیالیز و زایشگاه بیمارستان ال جلیل در هفته های اتی خبر دادند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۴:۴۳ ب.ظ

دیدگاه