جمالی فرماندارورئیس ستاد دهه فجرشهرستان کردکوی:حمایت از مستضعفین و محرومان کشور از مهمترین ویژگی های نظام جمهوری اسلامی می باشد

البرز گلستان/مجتبی جمالی فرماندار شهرستان کردکوی در مراسم کلنگ زنی و افتتاح متمرکز سی و هفتمین سالگرد  پیروزی انقلاب اسلامی و جشن ایام اله دهه ی فجر که با حضور مهندس مرگدری معاون استاندار همراه بود ،با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی نظامی در ایران اسلامی استقرار یافت. که برامده از دین  مبین اسلام و حضور مردم در حاکمیت است؛ گفت: تمام دستاوردهای موفقیت های نظام جمهوری اسلامی مرهون همدلی و همزبانی ملتی مومن و مخلص است.
رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اصالت یافتن خدمت بجای حکومت ،کوتاه شده فاصله مردم با حاکمیت ،انتخاب حکومت توسط مردم ،ایجاد فرصت برابر برای همه  افراد جامعه و حمایت از مستضعفین و محرومان کشور را مهمترین ویژگی های نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: ایجاد کمیته امداد، فرمان حساب ۱۰۰ امام و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب در راستای همین حمایت از ستمدیدگان و قشر محروم جامعه بوده است.
فرماندار کردکوی در بخش دیگر از سخنانش گفت: امروز در این مراسم تعداد ۹ پروژه تولیدی با اشتغالزای ۳۱ نفر و با اعتباری بالغ بر ۴۲۳۶۹ میلیون ریال و تعداد ۲۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۸۶۱۳ میلیون ریال به بهره برداری می رسد.
فرماندار گفت: ۵ پروژه عمرانی نیز با اعتبار بالغ بر ۶۹۸۷۵ میلیون ریال کلنگ زنی می گردد که مجموعا اعتبارات در بخش عمرانی ۱۴۸۴۸۸ میلیون ریال می باشد.وی اظهار امیدواری کرد مجموع اعتبارات پروژه هایی که کلنگ آن به زمین زده می شود هرچه سریعترتخصیص و به بهره برداری برسد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۹ ب.ظ

دیدگاه