مدیر روابط عمومی و امور بین الملل خبرگزاری فارس در جمع اصحاب رسانه گلستان:خبرگزاری فارس در استان گلستان و مازندران تعامل و همکاری خوبی با مجموعه استان داشتند

به گزارش گروه خبر پایگاه خبری البرز گلستان پیرو بازدید بسیج رسانه استان گلستان از مراکز مطبوعاتی و خبر گزاریها در تهران بازدیدی نیزاز  خبرگزاری فارس بعمل آمد که اعضای بسیج رسانه گلستان و مازندران ضمن بازدید از مراکز مختلف این خبرگزاری پای صحبت اسدالهی  مدیر روابط عمومی و امور بین الملل خبرگزاری فارس نشستند که علاوه براستماع سخنرانی سوالاتی را نیز مطرح نمودند.

اسد الهی در جمع فعالان عرصه رسانه‎ای استانهای گلستان و مازندران اظهار کرد: خبرگزاری فارس پر مخاطبترین رسانه ملی در ۱۲ اداره کل موضوعی که روزانه یک هزار و ۸۰۰ تا ۲ هزار خبر تولید می‎کند که نسبت به این شاخص فاصله زیادی با رسانه‎های دیگر دارد.

 وی تصریح کرد: در ارزیابی که در بین کل دنیا صورت گرفت خبرگزاری فارس بین ۸۰ خبرگزاری معتبر دنیا قرار دارد.

 مدیر روابط عمومی و امور بین الملل خبرگزاری فارس ابراز داشت: اداره کل ورزش و جوانان پر مخاطبترین اداره کل ما در کشور است و خبرگزاری فارس توانسته در جریان سازی اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در کشور نقش موثری ایفاء کند.

 اسدالهی با بیان اینکه خبرگزاری فارس به پنج زبان دنیا ترجمه می‎شود، افزود: در حوزه یمن رنکینگ بالاتری از بی بی سی دارد و میزان مخاطب عربی خود یک هزار درصد افزایش داشته است.

 وی با بیان اینکه ۳۵ درصد مخاطب زبان عربی خبرگزاری فارس مردم عربستان هستند که تحولات یمن را دنبال می‎کنند، ابراز داشت: فارس با انگیز بالای رسانه‎ای مدل رسانه زبان زد دنیا است و یکی از رفرنس‎های اصلی در تحولات سوریه، عراق، و لبنان به حساب می‎آید.

 مدیر روابط عمومی و امور بین الملل خبرگزاری خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس در دنیا ۲۰ دفتر بین المللی مستقر و فعال دارد و با توجه به آن که خبرگزاری رسمی دولت نیست اما توانسته در برخی کشورهایی که مجوز فعالیت رسانه‎ای به خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران داده نشده مجوز فعالیت کسب کند.

 اسدللهی افزود: روزانه ۵۰۰ تا ۶۰۰ خبر استانی در خبرگزاری فارس تولید می‎شود و مسئولان استانی خبرگزاری فارس در استان گلستان و مازندران تعامل و همکاری خوبی با مجموعه استان داشتند.

 وی بزگترین  معضل حوزه خبری را عدم خلاقیت و پویایی دانست و افزود: هیچ وقت خود را در راستای فرمایشی و سازمانی جریان‎های مختلف ندیدیم و بر اساس چارچوب و نقطه نظرات مقام معظم رهبری عمل کردیم.

rasaneh_1IMG_640402

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۶ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۵:۱۸ ب.ظ

دیدگاه