حمیدی فرماندار گنبد در نشست با گروه خبری فجر استان گلستان:افتتاح متمرکز پروژه‎های اقتصادی و عمرانی با حضور استاندار در ۲۱ بهمن ماه

البرز گلستان/حمیدی فرماندار گنبد  در عصر امروز در نشست با گروه خبری فجر استان گلستان که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار گردید.اظهار کرد: دهه فجر امسال با برگزاری انتخابات مقارن شده و از این لحاظ از حساسیت ویژهای برخوردار است.

وی به فرجام برجام اشاره کرد و تصریح کرد: از کشورهای اسپانیا و مراکش  برای سرمایه گذاری در گنبد حضور پیدا کردند 

‎ فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس با بیان اینکه بیشتر اولویت در دولت به پروژههای نیمتمام بوده است، گفت: ۱۵۷ طرح عمرانی در شهرستان گنبد کاووس داریم که از این تعداد ۱۱۹ طرح افتتاح میشود که اعتبار آن بالغ بر ۲۲۰ میلیارد و ۷۷۹ میلیون ریال است.

حمیدی با بیان اینکه ۳۸ طرح قابل افتتاح و کلنگ زنی در ایام الله دهه فجر داریم، ابراز داشت: ۱۳۸ طرح اقتصادی در شهرستان گنبد کاووس داریم که از این تعداد ۱۲۶ طرح با اعتبار ۱۷۲ میلیارد و ۴۷ میلیون ریال افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۲۹۴ طرح در ایام الله دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد، گفت: از این تعداد ۲۵۵ طرح قابل افتتاح است که اعتبار آن بالغ بر ۳۹۳ میلیارد و ۲۶ میلیون ریال است.

‎ فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس با بیان اینکه ۳۹ طرح در ایام الله دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد، گفت: ۴۹۹ نفر این طرحها اشتغالزایی خواهد داشت.

حمیدی با بیان اینکه ۲۰۰ برنامه فرهنگی در سطح شهرستان گنبدکاووس در ایام الله تدارک دیده شده است، افزود: مهمترین برنامهها دیدار با ائمه جمعه، رزمایش دهه فجر، یادواره شهدا،و همایش علمای اهل سنت و تشییع در ۱۳بهمن و افتتاح متمرکز پروژه‎های اقتصادی و عمرانی با حضور استاندار در ۲۱ بهمن ماه را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه یادواره شهدای فجر آفرینان را در ۲۱ بهمن ماه افتتاح خواهیم کرد، ابراز داشت: به هشت روستا و ۱۰ واحد صنعتی در ایام الله دهه فجر گاز رسانی خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس در پایان از کلنگ زنی موزه بزرگ شمال کشور را در ایام الله دهه فجر خبر داد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۵:۳۵ ب.ظ

دیدگاه