حمیدی فرماندار گرگان:در دهه فجر امسال ۵۲۶ طرح و پروژه در گرگان با هزار و ۸۵۵ میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح می شود

کدخبر:۴۷۹۷۳

البرز گلستان/محمد حمیدی فرماندار گرگان در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: در دهه فجر امسال ۵۲۶ طرح و پروژه در گرگان با هزار و ۸۵۵ میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح می شود.

وی افزود: از این تعداد پروژه ۲۶۵ پروژه عمرانی است که ۱۶۶ پروژه با ۹۳۰ میلیارد تومان افتتاح و ۶۹ پروژه با ۱۶۵ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

حمیدی در خصوص پروژه های اشتغالزایی گرگان هم گفت: طی این مدت ۲۶۱ پروژه با ۷۵۸ میلیارد تومان کلنگ زنی و افتتاح می شود که از این تعداد ۲۴۵ پروژه با اعتبار ۴۷۳ میلیارد تومان افتتاح و ۱۶ پروژه با اعتبار ۲۸۹ میلیارد تومان کلنگ زنی می شودومجموع این پروژه ها اعم از افتتاحی و کلنگ زنی چهار هزار و ۹۱۱ شغل ایجاد خواهد کرد.

وی بیان کرد: شرکت برق، شهرداری گرگان، بنیاد مسکن و نوسازی مدارس از جمله دستگاه های با پروژه های بالا به لحاظ میزان اعتبار هستند.

وی همچنین از اجرای ۲۰۰ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی و غیره خبرداد و گفت: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، نشست های بصیرتی، مسابقات ورزشی از جمله این برنامه ها است.

فرماندار گرگان ادامه داد: ۲۶۵ پروژه عمرانی با اعتبار یک هزار ۹۶ میلیارد تومان در ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است که از این میزان ۱۹۶ پروژه با اعتبار ۹۳۱ میلیارد تومان افتتاح و ۶۹ پروژه با اعتبار ۱۶۵ میلیارد تومان کلنگ زنی می شود.

حمیدی یادآور شد: ۲۶۱ پروژه در حوزه اقتصادی و اشتغالزایی در نظر گرفته شده که با اعتبار ۷۵۸ میلیارد تومان در این ایام کلنگ زنی و افتتاح می شود.

فرماندار گرگان بیان کرد: با توجه به اپیدمی کرونا برنامه های فرهنگی ما در ایام دهه فجر مجازی محور است و بیش از ۲۰۰ برنامه در این ایام در نظر گرفته شده است./انتهای پیام

خبر :احمد یزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۷:۲۸ ب.ظ

دیدگاه