طهماسبی معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که در طول تاریخ هم سیاسی، مذهبی و فرهنگی می باشد

البرز گلستان/علی اصغر طهماسبی در نشست خبری با گروه خبر فجر استان گلستان که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان برگزار گردید.اظهار کرد: در دهم ، یازدهم و ۱۲ فرودین سال ۱۳۵۸ انتخابات جمهوری اسلامی ایران در ابتدای راه انقلاب اسلامی را برگزار کردیم و در آن دوران بیش از ۹۸ درصد به جمهوری اسلامی ایران رای دادند.

وی تصریح کرد: امام(ره) به مردم سالاری دینی تاکید داشت و این ادبیات که امام(ره) می‎فرمودند که دموکراسی را باید در همه سطوح رعایت کنیم و اقداماتی که قبل از دولت شهید رجایی صورت گرفت همه در مسیر تدام و بزرگی انقلاب اسلامی بود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان با وجود که ما در دوران جنگ بودیم در آن دوران مسئولان افتتاح پروژه‎ها را داشتند، گفت: دشمن برای مقابله با انقلاب با قائله‎های مختلف؛ ترور‎های خیابانی از سال ۱۳۵۸ تحت عنوان گروه فرقان و بعدها تحت عنوان گروه منافقین در نوع خودش و در تمامی نام دنیا بی سابقه است رو به رو شد.

طهماسبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران را در بین تمامی انقلاب‎ها بی‎نظیر دانست ، گفت: تسخیر لانه جاسوسی که به تعبیر امام انقلاب دوم نام گرفت در طول تاریخ بی‎نظیر بوده که دانشجویان پیرو خط امام (ره) رقم زدند.

وی یادآور شد: تنها انقلابی که در طول تاریخ هم سیاسی، مذهبی و فرهنگی است انقلاب اسلامی می‎توان دانست و بر این اساس امام(ره) تاکید داشت که جمهوری اسلامی ایران نه به آن یک کلمه افزوده شود و نه کم شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان به نتایج حاصله از برجام اشاره کرد و گفت: در دیدار با مقام معظم رهبری با امور اجرایی انتخابات رهبر معظم انقلاب برجام را توفیق مهمی دانست

طهماسبی با بیان اینکه در برجام تحریم‎های ۳۵ ساله برداشته شد، گفت: تنها لغو تحریم‎ها به مذاکرات و انرژی هسته‎ای نبوده و ما فراتر از آن به این نتایج این مذاکرات رسیدیم.

وی با بیان اینکه انتخابات و حضور حماسی برای نظام جمهوری اسلامی حائز اهمیت است، گفت: اگر مشارکت ما در انتخابات کم باشد استکبار می‎گوید نظام جمهوری اسلامی ایران حس مردمی بودن خود را از دست داده است.

طهماسبی بیان داشت: امیدواریم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و روز هفت اسنفد حضور حماسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه ۱۳۸ نفر از کاندیداها باقی ماندند، گفت: فرآینده ۱۲ انتخابات تا ۱۶ بهمن مهلت داریم که اعتراض آن‎ها رسیدگی شود و از ۱۷ بهمن ماه گزارش رسیدگی به شکایات را به فرمانداری‎ها اعلام خواهیم کرد.

‎ معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان با بیان اینکه ۲۲ تا ۲۳ بهمن ماه آخرین نتایج انتخابات را اعلام خواهیم کرد، گفت: سه نفر جابجایی از گرگان به تهران، آزادشهر و رامیان به خراسان رضوی و یک نفر از مینودشت به خراسان جابجا شده است.

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۴:۵۴ ب.ظ

دیدگاه