نماینده ولی وفقیه در استان گلستان دردیدار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:برای تنظیم بازار و انجام مصوبات انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده ، به بازار جامعه اسلامی کمک کنید

البرز گلستان/به مناسبت روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان به همراه اعضای انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گلستان با حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان ملاقات کردند.

در این ملاقات صمیمانه ، آیت الله نورمفیدی بر رعایت همزمان حقوق مصرف کننده و رعایت حقوق تولید کننده و عرضه کننده کالا و خدمات تاکید نموده و اظهار داشتند: سعی کنید ضمن تلاش برای تنظیم بازار و انجام مصوبات انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده ، به بازار جامعه اسلامی کمک کنید تا بر اساس ساز و کار رقابت سالم و تجارت اسلامی و علمی یعنی عرضه و تقاضا عمل کرده و مردم فهیم نیز خودشان ، کسبه با انصاف را شناسایی و از آنها خرید نمایند. ایشان در انتها اظهار امیدواری کردند که تولید کالاهای داخل کشور به سمت کیفیت بهتر سوق پیدا کند و این امر ، بهترین راه عملی مبارزه با ورود کالاهای خارجی و قاچاق به داخل کشور می باشد.

در این جلسه حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت : خوشبختانه مردم استان ، هم در مرکز استان و هم کلیه شهرستانها وارد عمل شدند و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان را از حالت دولتی خارج نموده و با بهره جستن از ظرفیت های مردمی اصناف ، زمینه رشد و بالندگی آن را فراهم آوردند که بعنوان الگویی قابل معرفی از نهاد بخش خصوصی موفق مطرح می باشد.

ایشان همچنین افزود : در روز نهم اسفند هر سال (سالگرد تاسیس انجمن) مراسم بزرگداشت این نهاد مردمی در تهران و نیز کلیه شهرستانهای استان گلستان برگزار می گردد.

مهندس قوانلو اظهار داشت : توجه اصلی انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ، بر روی کالاهای اساسی می باشد که مورد نیاز عامه مردم بوده و از یارانه دولتی نیز استفاده می نمایند.

200

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲:۱۹ ب.ظ

دیدگاه