نماینده ولی فقیه در گلستان در دیدار با مدیرو معاونین مخابرات استان:توانایی های مدیریتی و اجرایی خود را با علوم روز منطبق کنید.

البرز گلستان/آیت الله سید کاظم نورمفیدی در دیدار با مدیر ومعاونین مخابرات استان گلستان، ضمن یادآوری ارتباطات در گذشته و حضور پستچیان، سرعت ارتباطات در عصر جدید را بسیار زیاد دانست و اظهار کرد: سرعت ارتباطات آنقدر بالاست که نمی توان آینده آن را پیش بینی کرد.

وی در ادامه به مقایسه روایات درباره ظهور امام زمان (عج) و تکنولوژی های روز پرداخت و بیان کرد: در روایات داریم هنگام ظهور حضرت، یاران وی او را کیلومترها دورتر در کف دستان خود می بینند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان این که بسیاری از روایات درباره ظهور مصداق عینی پیدا کرده است، افزود: از دیگر نشانه های ظهور زیاد شدن ظلم در دنیا است و اکنون می بینیم که چتر سلطه آمریکایی همه جای دنیا وجود دارد.

آیت الله نورمفیدی با بیان این که پس از ظهور تمام دنیا که غرق در ظلم شده، پر از عدالت خواهد شد، بیان کرد: سیستم زورگویان با ظهور منجی عالم بشریت برچیده خواهد شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم اکنون که بسیاری از روایات درباره ظهور حضرت مهدی (عج) مصداق عینی پیدا کرده اند شاهد ظهور آقا باشیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه خطاب به حاضران در جلسه، آنان را به خدمت صادقانه توصیه کرد و گفت: متاسفانه در استان ما بیشتر به غیر بومی ها بها می دهند اما شما در را به سوی نیروهای بومی باز کنید و بگذارید توانمندی های خود را ثابت کنند.

امام جمعه گرگان خواستار ارتقاء علمی و فنی کارمندان و مدیران دولتی شد و اظهار کرد: توانایی های مدیریتی و اجرایی خود را با علوم روز منطبق کنید.

در ابتدای این نشست، مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان هم به تشریح وضعیت مخابرات استان پرداخت و گفت: از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت گلستان، ۶۰۰ هزار مشترک تلفن ثابت در استان داریم.

غلامعلی شهمرادی افزود: در بخش تلفن همراه هم یک میلیون و ۲۰۰ هزار مشترک همراه اول و یک میلیون مشترک برای سایر اوپراتورها داریم.

وی از وجود ۱۰۰ هزار مشترک اینترنت پرسرعت در گلستان خبرداد و بیان کرد: تلاش می کنیم با توجه به اراده استان برای تبدیل شدن به استان مجازی بستر اینترنت پسرعت را در استان گسترش دهیم./روابط عمومی

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۵:۱۶ ب.ظ

دیدگاه