مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در دومین جلسه کمیته بانوان و خانواده : همایش اسوه‌های صبر در ۱۴ شهرستان در ۱۷ بهمن‌ماه جاری برگزارمی شود

البرز گلستان/دکتر کلثوم غفاری  مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان در دومین جلسه کمیته بانوان و خانواده که با محوریت بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در گرگان برگزار شد، اظهار کرد:حدود یک‌هزار و ۱۸۰ برنامه پیشنهادی توسط فرمانداری‌های استان و هزار و ۲۶۷ برنامه پیشنهادی توسط دستگاه‌های اجرایی استان به کمیته بانوان ارسال شده است.

وی بیان کرد: توسعه و حمایت از زنان روستایی و سرپرست خانوار فعال در حوزه تولیدات بومی و محلی استان و همچنین نیاز سنجی از تولید داخلی یکی از راهکارهای در اشتغالزایی و رفع مشکل بیکاری و تامین درآمد ثابت و پایدار این قشر از جامعه در استان است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان :  همایش اسوه‌های صبر در ۱۴ شهرستان در ۱۷ بهمن‌ماه جاری برگزار می‌شود.
دکتر غفاری از برنامه های در دست اجرا به مناسبت دهه فحر رابرگزاری محفل عصری با شعر ، برپایی نمایشگاه های فرهنگی ، برگزاری همایش اسوه های صبر با محوریت شهدای زن استان ، دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه گلستان ، برگزاری مسابقات ورزشی ، محفل انس با قرآن و برپایی جشنواره غذاهای سنتی و بومی و محلی نام برد.
وی بیان کرد: برنامه ها و مراسم پیش رو با هدف تبیین نقش زنان در تداوم انقلاب اسلامی، انعکاس دستاوردهای بانوان پس از پیروزی انقلاب و ترغیب آنان در مشارکت و برنامه ریزی خودجوش، بهره گیری از فعالیت های بانوان و ورود تشکل های غیر دولتی فعال در زمینه امور خانواده و زنان انجام می شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان افزود: در این مناسبت همچنین باید به دنبال اجرای برنامه های مناسب برای آشنایی بیشتر نسل کنونی با انقلاب اسلامی و دستاوردهای بانوان در عرصه های مختلف باشیم.

 

نوشته شده توسط مسلم افتخاری در دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱:۵۲ ب.ظ

دیدگاه