مهندس رحمتی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان خبرداد:تعویض ۱۲ هزار و ۷۸دستگاه کنتور خراب دراستان به منظور استانداردسازی انشعابات مشترکین در شهرهای استان

البرز گلستان/مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت به منظور استانداردسازی انشعابات مشترکین در شهرهای استان سال گذشته، این شرکت نسبت به تعویض ۱۲ هزار و ۷۸دستگاه کنتور خراب اقدام کرد.

مهندس محمد هادی رحمتی تصریح کرد: تعویض کنتورهای خراب علاوه بر اینکه از پرت بیش از اندازه آب و اثرات منفی آن بر تأسیسات آبرسانی جلوگیری می‌کند، شرایط لازم به منظور کنترل مصرف و خدمات‌رسانی شایسته‌تر به مشترکین و شهروندان را نیز فراهم می‌کند.

وی با اشاره بر این که هر تعویض کنتور خراب برای شرکت بالغ بر هشتصدو پنجاه هزار ریال هزینه در بر دارد افزود : به صفر رساندن کنتور های خراب در استان از اهداف اصلی شرکت می باشد اما چون در هر دوره از قرائت کنتورها بر تعداد کنتور های خراب افزوده می شود بنابر این کار تعویض کنتور کاری مستمر و دائمی می باشد .

مهندس رحمتی با بیان اینکه وجود اشتراک‌های غیرمجاز هزینه‌های جاری این شرکت را افزایش داده است، خاطرنشان کرد: در همین راستا سال گذشته  ۵۲ فقره انشعاب غیرمجاز آب در شهرهای استان قطع شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا گلستان ابراز داشت: افرادی که از طریق انشعابهای غیرمجاز به شبکه آب وصل می‌شوند، علاوه بر نپرداختن هزینه خدمات خود و با تجاوز به حقوق دیگر مشترکان، شبکه را در معرض خطر آلودگی و کاهش میزان آب قرار می‌دهند که برخورد با این افراد طبق قانون در دستور کار قرار دارد.

مهندس محمد هادی رحمتی خاطر نشان کرد:در همین راستا برای جلو گیری از هدر رفت آب ۹۴۳ رشته انشعاب فرسوده تعویض گردید.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۴۶ ب.ظ

دیدگاه