سردار سعید دادگرفرمانده انتظامی استان گلستان خبرداد: دستگیری سارق حرفه‌ای وسابقه‌دار و کشف ۲۴ فقره سرقت کابل برق درشهرستان گنبدکاووس

کدخبر۴۵۵۳۷

فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار و کشف ۲۴ فقره سرقت کابل برق در شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

البرز گلستان سردار سعید دادگر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل های برق شبکه هوایی در گنبدکاووس و بروز مشکل برای شهروندان دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلستان افزود:سرانجام پس از چندین روز کار پلیسی و بررسی صحنه سرقت و با بهره گیری از بانک اطلاعاتی سارقان، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ گنبدکاووس موفق به شناسایی و دستگیری سارقی سابقه‌دار شدند.

سردار دادگر بیان کرد: با انتقال متهم دستگیر شده به مقر پلیس آگاهی و تحقیقات فنی صورت گرفته و همچنین قرار گرفتن در برابر مدارک و مستندات پلیس متهم چاره ای جز اعتراف نداشت و به ۲۴ فقره سرقت کابل‌های برق اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به بازسازی صحنه‌های سرقت تصریح کرد: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری می باشد و تاکنون سه مرتبه به جرم سرقت روانه زندان شده مجدداً نیز با تشکیل پرونده روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع و یا مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه موارد را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع دهند.

 

خبر احمدیزدانی

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۷:۱۵ ب.ظ

دیدگاه