فضیلت مد یرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از فعالیت ۹۳رسانه دارای مجوزدر استان خبرداد

البرز گلستان/حجت الاسلام علی اصغر فضیلت مد یرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان  در سومین جلسه کارگروه رسانه و تبلیغات شورای پیشگیری از وقوع جرم استان با بیان این نکته که ٩٣مجوز برای رسانه های استان صادر شده، افزود: از این تعداد ۶۶مجوز اختصاص به نشریات مکتوب استان دارد.

وی افزود:

وی رسانه را سبب تقویت رکن جمهوریت نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: رسانه می تواند با استفاده از بسترهایی که برایش تعریف شده، امر به معروف کند.

حجت الاسلام فضیلت از مشکلات موجود برای تامین معیشت خبرنگاران یاد کرد و خواستار کمک تمامی دستگاه های اجرایی در همین راستا شد و گفت: نهادهای دولتی با تمکین قانون در راستای تقویت رسانه ها گام برداشته اند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قانونگذار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را متولی رسانه مشخص کرده باید به قانون احترام گذاشته شود.

وی خواستار ارسال آگهی دستگاه های دولتی به نشریات از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شد و افزود: با این اقدام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می تواند آگهی ها را به صورت عادلانه در بین نشریات توزیع کند.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اگر ۵٠درصد این امور رعایت شود وضعیت معیشت رسانه ها بهتر می شود.

وی در خاتمه تاکید کرد: بهتر است ارائه هرنوع خدمات در حوزه رسانه با هماهنگی این اداره کل باشد.

گفتنی است سومین جلسه کارگروه رسانه و تبلیغات شورای پیشگیری از وقوع جرم استان با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان، مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و جمعی از مدیران مسئول، سرپرستان روزنامه های سراسری و خبرنگاران استانی برگزار شد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱:۵۸ ب.ظ

دیدگاه