عبدالرضا ساورمعاون سابق وزرای تعاون و ورزش کشور : آل سعود با بیرق وهابیت رو به زوال است.

معاون سابق وزرای تعاون و ورزش با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری، اتفاقات نگران کننده دو هفته اخیر در عربستان را نمادی بارز از بی لیاقتی دستگاه آل سعود دانست و گفت :
سران خوش خیال آل سعود، با بهره گیری از تفکر وهابیت در پی تحمیل خود به عنوان زعیم مدیریت کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس هستند در صورتی که توان مدیریت مسائل داخلی خود را هم ندارند.
عبدالرضا ساور افزود: واژگونی دکل ساختمانی در حرم امن الهی و سوء مدیریت در هدایت حجاج در منا و کشته شدن هزاران زایر مسلمان، نشان ناکارآمدی و بی تدبیری مدیران آل سعود است که قلب مسلمانان جهان را جریحه دار کرده است.
ساور به درگیریهای سنتی شاهزاده های سعودی برای تصاحب کرسی های قدرت در دربار آل سعود اشاره کرد و اظهار داشت: طمع قدرت، منتسبین به تفکرات وهابیت را از تفکر در مسائل اساسی باز داشته و هر روز چهره پوشالی آنها را بیش از پیش هویدا می کند.
وی به جنجال آفرینی دربار سعودی و دخالت قلدرمآبانه در اوضاع داخلی یمن اشاره کرد و افزود: حمله وحشیانه آل سعود با شمشیر وهابیت به کشورهای مسلمان و اتخاذ موضع انفعال در حمایت از فلسطین، اعتبار دربار سعودی را به ابتذال کشیده و آنان را به گرداب سقوط نزدیک کرده ا

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۰۳ ب.ظ

دیدگاه