متقی معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش وجوانان گلستان :فعالیت درحوزه جوانان وظیفه فرا بخشی است و همه دستگاهها بایدکمک کنند

البرز گلستان  : امیررضاخادم معاون حقوقی و امور مجلس و هماهنگی اموراستانهای وزارت ورزش و جوانان صبح امروز در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان در نشستی با حضور رحمانی مدیر کل هماهنگی استانها و دکتر طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان ومتقی  معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و دبیران سمند ها و تشکلهای مردم نهاد و جوانان حضور پیدا کردند.

محمود متقی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان دراین نشست اعلام کرد: فعالیت در حوزه جوانان وظیفه فرا بخشی است و همه دستگاهها باید کمک کنند.

وی در باره تعداد تشکل های موجود وفعال در سطح استان اعلام نمود: ۹۸ تشکل جوانان در استان گلستان وجود دارد و در ۶ ماه نخست امسال ۱۸ تشکل جدید به ثبت رسید، در حالی که در سال گذشته ۱۱تشکل جدید به ثبت رسیدبود.

وی ادامه داد: سال ۹۳در مجموع ۵۷۶ برنامه فرهنگی ویژه جوانان در استان گلستان اجرا شده درحالی که در ۸ ماه نخست ۹۴یک هزار و ۱۰۵ برنامه انجام شده است .

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان تاکید کرد: در بحث اعتبار مشکل داریم و مجموع اعتبارات امسال بخش جوانان استان گلستان ۳۸ میلیون تومان  بود و ۱۴ میلیون تومان نیز برای برگزاری مسابقات قرآنی در استان اختصاص یافته.

وی تاکید کرد: این اعتبار کفاف امورات جوانان استان گلستان نمی دهد اگر نبودند افراد خیر و ایثار گری که بدون هیچ گونه حق الزحمه ای برای این مناسبتها زحمت کشیده اند.

وی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون فعالیت های فرهنگی ۲ برابر شده و با این میزان اعتبار نمی توان کاری کرد و باید اعتبار و امکانات اولیه مهیا شود.

متقی همچنین در این نشست شورای عالی جوانان که به ریاست رئیس جمهور ۱۷ وزیر برگزار می شود را از اصلهای مغفول مانده اعلام نمود

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: ۴۸ تشکل فعال در گرگان است و بعد از ان در شهرستان‌های آزادشهر، بندرترکمن، مینودشت، کردکوی و بندرگز بیشترین تشکل فعال را دارند.

وی همچنین اعلام نمود که ساختمان ملی جوانان به اداره جوانان واگذار شده است و در اختیار امور جوانان و سمندها قرار گرفته است.

متقی افزود: در شهرستان گنبدکاووس خیرین ازدواج فعال هستند و استان گلستان به عنوان پایتخت ازدواج آسان شناخته شده و انتظار داریم که یک پست سازمانی برای مشاوران جوان در دستگاه‌های اجرائی مختلف داشته باشیم.

 

 

IMG_0393

IMG_0395

IMG_0391

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۴:۰۳ ب.ظ

دیدگاه