همزمان باسفر رئیس جمهور و هئیت دولت به استان گلستان دکترتقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور ازاحداث خانه امید در شهر ستان گنبد کاووس خبرداد

به گزارش صبح  گلستان همزمان با سفر دولت تدبیر وامیدبه استان گلستان  دکتر جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به اتفاق سید حسین ساقی مدیر کل حقوقی و امور استانها صندوق در نشست صمیمی با روسای کانونهای بازنشستگی استان گلستان حضور پیدا کردند .

دکتر تقی زاده در این نشست صمیمی با بیان اینکه خود از خانواده بازنشسته می باشم و به جهت خادمیت دست همه بازنشستگان را می بوسم گفت: سرمایه شما بازنشستگان دست ماست و ماکارگزاری شما را انجام می دهیم.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور در ادامه افزود: در بحث همسان سازی حقوق  بازنشستگان دولت با توجه به بودجه  و وضعیت کشور ۲هزار میلیارد تومان برای طرح همسان سازی پیش بینی کرد ولی با رایزنی و حضور بنده در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی  و امیدواریم مجلس و دولت بتوانند رضایت عزیزان فرهیخته بازنشسته را را در این موقعیت حساس تامین کن

دکتر تقی زاده سپس اظهار کرد همزمان باحمایت ۲۰۴ نماینده  در همسانسازی حقوق بازنشستگان فراکسیون بازنشستگان مجلس با امضا۱۰۰ نماینده ایجاد شده است.

تقی زاده با اشاره به اهمیت دهه فجر و برنامه های تدارک دیده شده برای این ایام گفت: دهه فجر و ۲۲ بهمن ماه به فرموده امام راحل (ره) یوم الله است و همه باید نسبت به این ایام مهم توجه ویژه ای کرده و تلاش کنیم برنامه های فاخر و مناسبی برای دهه فجر اجرا شود.

وی همچنین با اشاره به تقارن چهلمین سال پیروزی انقلاب با دهه فاطمیه گفت: باید با تلفیق هر دو مناسبت و به صورت مکمل در فکر برنامه های جدیدی باشیم و با فضاسازی به کمک شعارهای انقلابی و همچنین حفظ حرمت دهه فاطمیه فضای جدیدی برای انتقال دستاوردهای نظام به نسل جوان و آینده سازان این کشور ایجاد کنیم.

دکتر حقی زاده یکی از تصمیمات صندوق بازنشستگی کشوریرا قدرت  بخشیدن به کانونها نام برد و گفت:یکی از نکات مهم که بدنبال آن بودیم حضور نمایندگان بازنشستگان در ارکان صندوق بوده که همزمان با نشست  روسای کانونهای بازنشستگی فرهنگیان کشور به جهت اینکه بیش از ۶۰ درصد مشترکین مابازنشستگان آموزش و پرورش میباشد آقای  دکتر صافی نماینده بازنشستگان فرهنگی بعنوان عضومدعو  می تواند در جلسه هیئت مدیره شرکت کنند تا بعد سیر مراحل قانونی به عضویت هییت مدیره در آیند.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور از پیگیری جدی صندوق در بحث استفاده از بازنشستگان بعنوان مشاورین دستگاهها عنوان کرد.

تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور  همچنین ازاحداث خانه امید بزودی در شهر ستان گنبد کاووس خبرداد.

وی سپس گفت: در راستای بیمه تکمیلی بابیمه آتیه سازان قرار دادی بسته شد که حدود ۴۰۰ میلیارد  تومان سهم صندوق نسبت به قبل افزایش یافته .

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور در ادامه از کانونها خواستار ایجاد باشگاههای ورزشی برای بازنشستگان شد و اظهار کرد: در این زمینه خرید خدمت نیز انجام می دهیم.

دکتر تقی زاده در زمینه مشکلات صندوق گفت: صندوقها دچار ابر چالش نیستند بلکه ابر  مسئله می باشند که می شودمسئله راحل کرد

وی همچنین از تغییر کارت منزلت خبر داد که ۱۷ نوع خدمات جدیددر آن دیده شده است

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور در خاتمه از کانونها به عنوان مرکز تصمیم  گیری در کنار صندوقها نام برد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۶ ب.ظ

دیدگاه