رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان خبر داد: پرداخت بیش از ۱۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی شهرستان کردکوی

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان :
پرداخت بیش از ۱۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی شهرستان کردکوی
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان در سیصد و پانزدهمین جلسه کارگروه تسهیل استان گلستان در شهرستان کردکوی گفت : از محل اعتبارات سال ۹۸ تا کنون بیش از ۱۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی شهرستان کردکوی پرداخت شده است .
البرز گلستان حسین طلوعیان در سیصد و پانزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در محل فرمانداری شهرستان کردکوی برگزار گردید ، گفت : از محل اعتبارات سال ۹۸ تسهیلات رونق تولید ، تسهیلات بازسازی و نوسازی و تسهیلات تبصره ۱۸ تا کنون در مجموع بیش از ۱۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی شهرستان کردکوی پرداخت شده است .
وی گفت : طی این مدت درخواست تسهیلات ۳۸ واحد تولیدی این شهرستان جهت اخذ ۱۵۳۸ میلیارد ریال از محل طرح رونق تولید در کارگروه تسهیل استان مصوب و جهت تکمیل فرآیند و اعطای تسهیلات به بانکها ارسال شده که تا کنون ۱۶ واحد موفق به اخذ ۷۰۸ میلیارد ریال تسهیلات از این محل شده اند .
به گفته طلوعیان ، همچنین از محل طرح بازسازی و نوسازی ، درخواست ۱۶ واحد با نیاز تسهیلاتی ۷۵۲ میلیارد ریال پس از تصویب کارگروه به بانکها ارسال شده که از این محل نیز تا کنون به ۲ واحد ۳۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است .
وی در خصوص وضعیت تسهیلات تبصره ۱۸ در شهرستان کردکوی نیز گفت : از این محل نیز به تنها درخواست مصوب کارگروه مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است .
طلوعیان ، پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی را گامی مهم در رونق تولید و اشتغال دانست و افزود : توجه به واحدهای تولیدی ، رفع موانع فعالیت آنها و کمک به رونق تولید با اعطای تسهیلات ، باعث شده تا از رکود بسیاری از واحدها جلوگیری و تعداد زیادی از واحدهای غیر فعال به چرخه تولید بازگردند .

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۵:۴۴ ب.ظ

دیدگاه