فیروزی فرماندار و رییس ستاد دهه فجر شهرستان بندرترکمن:پروژه آب شیرین کن و افتتاح اورژانس بیمارستان امام (ره) از طرح های شاخص عمرانی بندرترکمن در دهه فجر

البرز گلستان /عبدالحکیم فیروزی، فرماندار و رییس ستاد دهه فجر شهرستان بندرترکمن امروز (۷ بهمن) در نشست با ستاد خبری فجر که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: کمیته های ۱۷ گانه از ماه های قبل در شهرستان فعال شدند و طبق آخرین گزارشات اجرای ۱۳۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در این شهرستان پیش بینی شده است.

وی سه رویکرد اساسی وحدت وبصیرت و انتخابات را از مقوله های اصلی در دهه فجر بندر ترکمن نام برد
وی با اشاره به افتتاح پروژه های بخش عمرانی هم افزود: ۴۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۵۹۳ میلیون تومان نیز در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.
به گفته وی، پروژه آب شیرین کن و افتتاح اورژانس بیمارستان امام (ره) از طرح های شاخص عمرانی است.
فرماندار بندرترکمن با بیان اینکه دهه فجر ایام حیاتی و مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: برنامه های ایام الله دهه فجر در این شهرستان با سه رویکرد اجرا می شود که مهم ترین آن مسئله وحدت است.
وی با بیان اینکه بندرترکمن، از نظر حضور قومیت ها و مذاهب ایران کوچک است، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص انقلاب اسلامی و نظام ما در دنیا، مهم ترین مسئله حفظ و تقویت وحدت است. پیروزی انقلاب اسلامی نیز مرهون همین اصل بوده و استمرار و حیات آن انقلاب اسلامی نیز وابسته به مسئله وحدت است.
فیروزی به مسئله بصیرت افزایی هم در برنامه های دهه فجر تأکید کرد و گفت: امروز داشتن بصیرت، دید عالمانه و آگاهانه نسبت به وضعیت موجود، یکی از مسائل مهم است. بناداریم در این ایام عوامل پیروزی انقلاب و مسائلی که ممکن است موجب تضعیف انقلاب شود برای مردم بازگو شود.
وی به مسئله انتخابات هم اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط حساسی که در آن قرار داریم، دشمنان همواره به دنبال این هستند که نظام را زیر سوال ببرند، حضور حداکثری در انتخابات از حیثیت نظام اسلامی دفاع خواهد کرد و امیدواریم برنامه های دهه فجر مقدمه ای برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در حماسه ۷ اسفندماه شود.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۳ ق.ظ

دیدگاه