مدیر کل فرودگاههای استان گلستان در معرفی مدیر جدید حراست فرودگاه از نقش پررنگ حراست به عنوان هماهنگ کننده امور امنیتی و حراستی نام برد

با حضور مشاور مدیر عامل و مدیر کل حراست شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران ، مراسم تکریم و معارفه مسئولین حراست فرودگاههای استان گلستان برگزار شد.

البرز گلستان/در این مراسم که رحمت‌اله فیروزی پور مشاور مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها ، مدیر کل حراست کل استان گلستان ، مدیر کل فرودگاههای استان گلستان ، معاونین اداره کل ، فرماندهان سپاه و پلیس فرودگاه و مسئولین و روسای ادارات و دوایر مستقر در فرودگاه حضور داشتند ، سید محمد حسینی به ‌عنوان مسئول جدید حراست فرودگاههای استان گلستان معرفی شد .

در ابتدای این مراسم مدیر کل فرودگاههای استان گلستان ، گزارشی از از روند انجام پروژه ها ، افزایش پروازها و توسعه مسیرهای پروازی ارائه نمود . وی در ادامه موفقیت مجموعه فرودگاه را مرهون تعامل و تلاش خوب و همه جانبه دوایر و ارگان های فرودگاهی دانست و در این میان نقش حراست را به عنوان هماهنگ کننده امور امنیتی و حراستی پررنگ توصیف کرد .

در ادامه این مراسم ، مدیر کل دفتر مرکزی حراست شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران ، از حراست به عنوان مجموعه ای حساس و مهم نام برد که می تواند در تصمیم گیری های مدیریتی بعنوان مشاور و همراه مدیر باشد . وی با اشاره به شرایط حساس کنونی ایران و منطقه ، اهمیت حراست و امنیت فرودگاهی را دو جندان توصیف کرده و خاطر نشان کرد ؛ اشتباهات کوچک در این صنعت بزرگ اثرات بزرگی به همراه خواهد داشت ، لذا باید همیشه هوشیاری خود را حفظ کنیم .

مدیر کل حراست کل استان گلستان نیز در سخنانی از خدمات و تلاش های سید اکبر حسینی تقدیر و تشکر کرد و به مسئول حراست جدید توصیه کرد در همه زمینه ها اخلاق مداری را سر لوحه کار خود قرار دهد .

در پایان ضمن تقدیر از زحمات سه ساله سید اکبر حسینی در سمت قبلی خود ، سید محمّد حسینی به عنوان مسئول حراست فرودگاههای استان گلستان معرفی شد .

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۵ ب.ظ

دیدگاه